דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין ברחובות – דרור הראל

עורך דין מקרקעין בנס ציונה

הכירו את משרד עורכי הדין שמציב את טובתכם במרכז ומשרת נאמנה לקוחות מכל אזור השפלה, לרבות נס ציונה והסביבה.

עסקאות נדל"ן ומקרקעין מאופיינות בהיקפים כספיים גדולים ועל כן יש לטפל בהן באמצעות מומחים.
מדובר בעסקאות אשר טומנות בחובן נושאים רבים ומגוונים, כדוגמת עריכת חוזים, רישום נכסים, בדיקת טיוב זכויות, בחינה של ההיבט התכנוני והמשפטי של כל נכס, תוך התייחסות לנגזרות נוספות, כמו היבטי מיסוי ומיצוי זכויות בנייה.

בשל חשיבות העסקאות  והצורך להבטיח את קיומן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הרי שקיימת חשיבות עליונה לבחור בעורך דין מקרקעין מנוסה ועם קבלות, שיוכל לטפל בעסקה באופן מושלם.

יתרה מזאת, עורך דין מקרקעין איכותי בנס ציונה הבקיא בדיני המשפט והמקרקעין על פי החוק הישראלי, עשוי לחסוך עבור מיוצגיו התמודדות עם מצבים מורכבים במיוחד (תקלות, פנייה לרשויות וצמצום הליכי הבירוקרטיה למינימום האפשרי).

מדוע כדאי לבחור דווקא בעורך דין מקרקעין בנס ציונה

גורם הזמן הוא אחד המשתנים החשובים ביותר לכל אדם, בטח בתקופה בה מאתגר מאוד לנוע בכבישי הארץ.
על כן, במקום לבזבז זמן ומשאבים יקרים על נסיעה לתל-אביב או לעיר אחרת במרכז, על מנת למצוא עורך דין מקרקעין שיוכל לטפל בעסקה או בצורך המשפטי שלכם, מדוע לא לעשות זאת בסמוך לבית או מקום העבודה?

בדיוק לשם כך מציע משרד דרור הראל ושות' שירותים משפטיים נרחבים, הכוללים התמחות בכל סוגיות המקרקעין השכיחות, החל מעסקאות מכר, בנייה, השבחה, ייצוג יזמים וקבלנים לצד התאגדות דיירים המעוניינים בקידום פרויקטים על בסיס התחדשות עירונית ותמ"א 38, ועד לתכנון אסטרטגיה משפטית עבור לקוחות בארץ ובעולם.

דרור הראל ושות': התמחות במקרקעין

משרדנו הינו בעל מוניטין רב בייצוג לקוחות בעסקאות מקרקעין שונות וברשותנו וצוות משפטי מקצועי מהשורה הראשונה, אשר מטפל בתחום.
אנו מלווים נאמנה את קהל לקוחותינו, לרבות ייצוג עסקאות לקנייה ומכירה של נכסים מכל הסוגים, תוך התמודדות גם עם סוגיות מורכבות, כמו עסקאות קומבינציה סבוכות, פינוי דייר מוגן, הגשת התנגדויות והתגוננות מפניהן.

אנו מתחייבים לספק עבורכם, תושבי נס ציונה והסביבה, את השירות המשפטי המקצועי ביותר, הכולל היכרות עם סוגיות דיני המקרקעין השונות בישראל על הצד הטוב ביותר.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן