דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין ברחובות משפט-מסחרי-ועסקי

ייעוץ משפטי עסקי-מסחרי

עם לקוחות המשרד בתחום זה נמנים בין היתר, יזמים ואנשי עסקים ותיקים, חברות ישראליות שפועלות בארץ ובחו"ל, מפעלי תעשייתים, חברות בתחום המוצרים והשירותים, חברות סטארט- אפ וחברות אונליין.

המשרד מתמחה בהתאמת השירותים המשפטיים המסחריים לפי צרכי הלקוח והסביבה העסקית בה הוא פועל.

ההתמחויות העיקריות של עו"ד הראל הנם: הקמת חברות בארץ ובחו"ל, עמותות ואגודות שיתופיות, יעוץ בדבר דרך ההתאגדות המועדפת, הקמה, רישום ודיווח למשרדי הרישום הרלבנטיים.

הסכמים  – ליווי במו"מ, עריכת הסכמי מייסדים מיוחדים, הסכמי שותפות מורכבים צופים פני עתיד, הסכמים בין בעלי מניות ומשקיעים, הסכמי גיוס השקעה לחברה ממשקיעים, עריכת חוזים בינלאומיים בשפה האנגלית, הסכמי סוכנות והפצה, הסכמי ייצור מותג פרטי בתחומי מוצרי הצריכה, המזון, הקוסמטיקה ועוד, הסכמים למתן שירותים ויעוץ והסכמים מסחריים אחרים.

למשרד ניסיון רב  בהנפקות פרטיות (מכירת מניות למשקיעים פרטיים), ליווי מנהלים ושכירים בעלי שליטה בתהליכי קבלת החלטות בחברות ומתן ייעוץ משפטי שוטף.

עורך דין הראל מלווה את הלקוח באופן אישי בעסקאות מורכבות, החל משלב תכנון ובניית העסקה, דרך ניהול משא ומתן, ניסוח הסכמים, השגת אישורים מגורמים ממשלתיים, ערכאות משפטיות וצדדים שלישיים, ועד לסגירה סופית והוצאה לפועל של העסקה.

ייעוץ לנושאי משרה, דירקטורים וועדות הדירקטוריון –  ייעוץ משפטי שוטף לפעילות החברות לפי הצורך, השתתפות בישיבות דירקטוריון של הלקוח, ייעוץ רגולטורי לנושאי משרה והוועדות השונות בחברה גם בכל ההיבטים הנוגעים לממשל תאגידי.

אודות המשפט המסחרי בישראל ועבודתו של עורך דין מסחרי עבור אנשי עסקים וחברות

המשפט המסחרי אשר נמצא תחת מטריית המשפט האזרחי הנו תחום רחב מאוד בעולם המשפט, מרתק ומשמעותי בחיי הפרט במדינה.

תמורות המשפט המסחרי באות לידי ביטוי כמעט בכל פעולה של האזרח בתחומי חייו ושל הישות העסקית בשגרת היום יום שלה.

מארג התחומים הנמצאים באמתחתו של המשפט המסחרי מתווים את מערכת הכללים העסקיים כפי שהם באים לידי ביטוי בחוקים השונים.
פרשנות המשפט המסחרי מאפשרת לכל ישות משפטית כגון חברה בע"מ, שותפות או יזמים פרטיים להכיר את האפשרויות החוקית העומדות לרשותם לניהול עסקיהם, את חובותיהם כלפי בעלי העניין שלהם כגון: ספקים ושותפים, בנקים, זכויותיהם של לקוחות אשר רוכשים מהם שירותים או מוצרים ואת דרישות הרגולציה מצד המדינה.

המשפט המסחרי טומן בחובו את חוקי הבנקאות, דיני החוזים, דיני צרכנות, דיני התאגידים וניירות ערך, דיני  אינטרנט, מימון, דיני שטרות ועוד.

בעלי עסקים וחברות אשר משתמשים בתבונה בעורך דין מסחרי בעל ניסיון בייעוץ משפטי לפעילותם העסקית, מוודאים שהחלטותיהם עומדות בקנה אחד עם המותר והאסור בחוק ובכך נמנעים מהסתבכויות מיותרות.

לעורך דין מסחרי שניסח וערך הסכמים מסחריים רבים, יש ניסיון רב ויכולת לייעץ לכל איש עסקים או חברה, אפילו בתחום פעילותם ועל אף בקיאותם בו, אודות רעיונות מקוריים שיכולים להוציא לפועל את מטרותיהם העסקיות.

יזמים מנוסים יודעים שבכדי להבטיח את השקעותיהם, כדאי לעבוד עם עורך דין מסחרי מנוסה שתמיד יוכל לייעץ להם בזמן מו"מ עסקי, לקראת פתיחת חברה חדשה, חשיבה על ניסוח הסכם עם שותפים, הגנה על קניין רוחני ובדיקת נאותות לפני רכישת עסקים חדשים.

לא משנה אם הלקוח הנו מפיץ של מוצרי מזון, יזם אינטרנט, מנהל חברת הייטק או בעל רשת חנויות בגדים, הרי שסיכויי ההצלחה העסקיים שלו יהיו תמיד גבוהים יותר באם ימצא רגע קט לסיעור מוחות עם עורך דין מסחרי מנוסה.

הזמן הנכון לקבלת ייעוץ מעורך דין מסחרי הוא תמיד מוקדם ככל הניתן ובטרם נעשו הצעדים הראשונים של המהלך העסקי, אם זה פניה למשקיעים בכדי לגייס הון, מו"מ עם צד חדש לחוזה שיתוף פעולה עסקי או השכרת משרדים חדשים לחברה.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן