דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין מסחרי בינלאומי, עו"ד משפט מסחרי בינ"ל - דרור הראל ושות'

עורך דין מסחרי בינלאומי

שלום ונעים מאוד, ברוך הבא לאתר שלי.

שמי עו"ד דרור הראל ואני עורך דין מסחרי בינלאומי בעל ניסיון וותק רב בטיפול בחברות ישראליות שעושות עסקים עם חברות זרות במדינות שונות בעולם.

בשנים האחרונות ליוויתי בהצלחה רבה עשרות עסקאות מסחריות בינלאומיות של לקוחותיי, חברות ישראליות שעושות עסקים מעבר לים.

ברשותי הבנה מסחרית רחבה ומגוונת וניסיון אמיתי כיועץ משפטי של חברות מצליחות אשר מבצעות עסקאות בינלאומיות רבות. כל הניסיון הזה יכול לעמוד לרשותך ולשרתך.

בין העסקאות המסחריות הבינלאומיות בהן טיפלתי כעורך דין מסחרי בינלאומי ישנם: הסכמי הפצה, הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים עם חברות בחו"ל, הסכמי יבוא של סחורות, הסכמי יצוא של סחורות או שירותים ישראליים לחברות זרות, חוזים עם ספקים בחו"ל לקבלת סחורה או שירותים, חוזים עם לקוחות אסטרטגיים עבור עסקה ספציפית או עבור צריכת שירותים עסקיים מתמשכים, חוזה לגיוס השקעה כספית ממשקיע בחו"ל, הסכמי שיתוף פעולה עם חברות משלימות, הסכמי רישיון קנין רוחני, הסכמי פרסום ועוד.

עבודתי המשפטית והמסחרית מסייעת ללקוחותיי ליצור בהצלחה ובבטחה שותפויות עסקיות חדשות, להרחיב את עסקיהן לשווקים חדשים ולחדור לתחומי פעילות חדשים באמצעות שיתופי פעולה ייחודיים עם חברות זרות שרוצות לעבוד עם חברות ישראליות.

דרור הראל עורך דין מסחרי בינלאומי

עסקאות מסחריות בינלאומיות הן רגישות במיוחד, מפני שלוקח זמן רב לרקום אותן ולהתקרב לסגירת עסקה. החברה בד"כ משקיעה משאבים רבים בכדי לייצר תקשורת יעילה עם גורמים בחו"ל, יחסי אמון ורצון הדדי לשתף פעולה.

מתוך הבנה זו, עבודתי המשפטית כעורך דין מסחרי בינלאומי נעשית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועם יחס אישי, כתף אל כתף עד לחתימה. טיפול משפטי בעסקה בינלאומית צריך להיות קפדני אך גם יצירתי ועם המון חשיבה חדשנית.

מטרת הטיפול המשפטי שלי כעורך דין מסחרי בינלאומי בעסקאות בהן אני מעורב הינה לשקף בהסכם את מלוא האינטרסים המסחריים של הלקוח תוך יצירת מקסימום הגנות משפטיות ולסגור את העסקה באופן יעיל ומהיר.

מבחינתי מקומו של הלקוח הנו במרכז וטובתו היא מעל לכל.

כאשר עמלים על עסקה מסחרית בינלאומית שהצלחתה חשובה מאוד ללקוח, יש ליזום כל הזמן פתרונות יצירתיים ולא להרפות עד להשגת כל היעדים המסחריים והמשפטיים הנדרשים להוצאה לפועל של העסקה באופן הבטוח ביותר והיעיל ביותר לחברה.

בין לקוחותיי נמנים יזמים וחברות מתחומים שונים אשר אני מלווה באופן שוטף בפעילותם העסקית בחו"ל.

קראו גם על השקעות בנדל"ן מניב בארה"ב

ליווי משפטי של עורך דין מסחרי בעסקאות בינלאומיות כולל מספר שלבים, ובהם:

  1. קבלת הסבר מהלקוח אודות מהות ומטרת ההתקשרות עם הגורם העסקי בחו"ל (ספק, לקוח, שת"פ וכו').
  2. השתתפות בשיחות ועידה, שיחות זום ותכתובות מייל שמהוות את המו"מ המסחרי.
  3. בהתאם לאופי של כל עסקה, ייעוץ ללקוח אודות תנאים מסחריים ומשפטיים ייחודיים שחשוב לדרוש מהצד השני.
  4. יצירת הגנות משפטיות על האינטרסים המסחריים של הלקוח.
  5. כתיבת חוזה או עבודה על חוזה קיים של הצד השני.
  6. החלפת טיוטות חוזה ותיקונים תוך המשך המו"מ ושיחות טלפון תומכות עד לנוסח מוסכם וחתימות.

הליווי המשפטי שלי כעורך דין מסחרי בינלאומי, מעניק שרות מקצועי ליזמים ולחברות בכדי לסגור עסקאות מוצלחות עם חברות זרות.

מרבית הלקוחות שלי מגיעים מתחומי האינטרנט והאונליין כגון חברות פרסום דיגיטלי, קידום רשתות חברתיות וחשיפה של מותגים, פיתוח תוכנה, יצירת תוכן על פי דרישה, הסכמי ייצור ורישיון ועוד.

עורך דין מסחרי בינלאומי מומחה למו"מ בין תרבותי

לכל תרבות יש את המאפיינים הייחודיים לה (אמריקאים, סינים, קנדים, אירופאים למיניהם וכו') ובכדי להצליח בעסקים ובניהול מו"מ משפטי מסחרי חשוב להכיר את המאפיינים הספציפיים של הצד השני עמו אנו מתנהלים.

מלבד היותי עורך דין מסחרי משנת 2008, אני גם בוגר תואר שני במנהל עסקים למנהלים Executive MBA  מהאוניברסיטה העברית בירושלים, עם התמחות בניהול אינטגרטיבי.

סיימתי בהצלחה קורס מו"מ בין תרבותי בדגש על השוק האסיאתי והסיני בפרט, יש לי אלפי שעות ניסיון במו"מ עם חברות אמריקאיות ואירופאיות, סגרתי עסקאות עם חברות מדרום קוריאה, קנדה, אוסטרליה ועוד.

כעורך דין, טסתי עם לקוחותיי לפגישות עבודה במדינות שונות בעולם וניהלתי מו"מ מסחרי ומשפטי פנים מול פנים עם המנהלים ועורכי הדין של הצד השני, ברגישות ובאסרטיביות עד לסגירת העסקה וחתימה על החוזה.

ישנם פערים תרבותיים משמעותיים בין התרבות הישראלית לזו האירופאית והאסיאתית ואף האמריקאית.
עו"ד מסחרי בינלאומי צריך להיות מומחה במו"מ בין תרבותי כדי להתייחס לצד השני בכבוד הראוי לו, לא להעליב בשוגג או להתבטא באופן שיכול לעורר מחלוקת או דחיה ובכך לחבל בסיכויים לסגור עסקה.

עורך דין מסחרי בינלאומי צריך לדבר אנגלית רהוטה ולנהוג בצדדים עמם הוא מקיים את המו"מ בכבוד ובאסרטיביות בכדי לייצג את הלקוח נאמנה ולהשיג עבורו את כל המטרות העסקיות שהוגדרו ואת ההגנות המשפטיות המקסימליות שיגנו עליו.

מומלץ וקשור עו"ד אינטרנט והייטק

סעיפים חשובים שעורך דין מסחרי בינלאומי ינסח בחוזה עסקי

עורך דין מסחרי בינלאומי יעשה את כל אשר לאל ידו בכדי להוסיף להסכם סעיף תניית שיפוט בלעדית בישראל.
סעיף זה יבטיח למקרה שחלילה תתגלע מחלוקת משפטית עם הצד השני, שהגשת התביעות תתבצע בישראל ולא במדינה זרה. כך הלקוח יוכל לנהל את המערכה המשפטית בעלויות סבירות ובנוחות.

גם סעיפי ישוב מחלוקות כגון גישור או בוררות עסקית צריכים להתקיים בישראל ולא בחו"ל שם העמדה של החברה הישראלית תהיה נחותה.

סעיפי הגבלת אחריות עסקית, הסרת אחריות משפטית והיעדר תביעות הדדיות.

סעיפים שמתירים לסיים את ההתקשרות החוזית בהודעה קצרה מראש בכל נקודת זמן, ללא צורך בנימוק ועל פי שיקול דעת בלעדי.

סעיפים שקובעים תקופת ניסיון ופיילוט לפני התחייבות ארוכה יותר.

סעיפים שמשמרים את הקניין הרוחני של החברה וקובעים באופן חד משמעי שהוא נותר שלה ועוד.

קראו גם עורך דין מסחר בינלאומי – למה כדאי להתייעץ עם עורך דין

הצורך בעורך דין מסחרי בינלאומי

כעורך דין מסחרי בינלאומי אני מטפל בחברות ישראליות שאומנם התאגדו בישראל ומקום מושבם נמצא בישראל אולם מרבית ההכנסות הכספיות שלהן מגיעות מלקוחות שנמצאים בחו"ל.

הטיפול בחברות שעיקר הכנסותיהן הנו משיתופי פעולה עם חברות זרות ולקוחות זרים מתבצע בשפה האנגלית.
כעורך דין מסחרי בינלאומי אני שולט שליטה מלאה בשפה האנגלית ויש לי יכולת מלאה לנהל מו"מ משפטי ועסקי באנגלית, לכתוב מכתבים והסכמים מסחריים מורכבים ולנהל שיחות ועידה ופגישות עם גורמים עסקיים.

בעוד שבישראל סגירת עסקאות רבות מתבצעת ללא הסכמים בכתב, הרי שהדבר לא ניתן לביצוע כאשר הלקוח של החברה הנו ממדינה אחרת או שמדובר בשיתוף פעולה מורכב עם חברה זרה שנותנת לנו שירותים מקצועיים כלשהם.

במקרים אלו חובה להיעזר בעורך דין מסחרי בינלאומי אשר יהיה חלק שלם מהמו"מ, ידאג להביא לידי ביטוי את הדרישות המסחריות והמשפטיות של החברה ולנסח אותם במדויק בחוזה.

פעולות משפטיות שביצעתי כעורך דין מסחרי בינלאומי הן הקמת חברות זרות לפי צרכי הלקוח במדינות שונות תוך שיתוף פעולה עם משרדי עו"ד ורו"ח במדינת היעד, טיפול בהסכמי ניהול של נכסים בחו"ל ובהסכמי רכישה עסקים, יצירת פעילויות עסקית משותפות של חברות ישראליות וזרות על פלטפורמות דיגיטליות כגון רשתות חברתיות, הסכמי בניית מותגים בינלאומיים וקניין רוחני משותף, הסכמים שכוללים פעילויות כספיות גדולות והעברת כספים, הסכמי שותפות בין חברות, הסכמים עם ספקים ועוד.

מומלץ וקשור: הסכם הפצה בלעדי

עורך דין מסחרי בינלאומי לרישום סימן מסחר וקניין רוחני

חברות ישראליות שפועלות בחו"ל ומפעילות אתרי אינטרנט צריכות לוודא שיש ברשותן מסמכים משפטיים מקוריים ומדויקים לתחום הפעילות שלהן כגון תקנון אתר ותנאי שימוש, מדיניות פרטיות, הסברים אודות שמירת המידע שנאסף על המשתמשים באתר וכדומה.

בכדי להימנע מתביעות משפטיות ותלונות מגופי אכיפה ששייכים למשרדי ממשלה מקומיים, חשוב לבקש מעורך דין מסחרי בינלאומי להכין את הניירת המשפטית הרלוונטית לכל פלטפורמה דיגיטלית של החברה כגון אתר האינטרנט, האפליקציה וכדומה.

פעילויות עסקית דיגיטליות שקשורות בפיתוח וניהול מותגים כאלה ואחרים צריכות לכלול הסכמות מראש בנושא הבעלות על הקניין הרוחני של המותגים ושל התוצרים של העשייה העסקית.
עורך דין מסחרי בינלאומי ידאג לנסח סעיפים שמבהירים היטב למי שייך הקניין הרוחני ולמי ניתן רק רישיון שימוש בו ועוד מאפיינים רבים רלוונטיים אחרים.

עורך דין סחר בינלאומי יידע לייעץ ללקוח ולטפל עבורו בתהליך של רישום סימן מסחר למותג שלו בכדי להגן על השם שבאמצעותו עושים עסקים ובונים לו מוניטין תוך השקעת הון ומשאבים רבים של החברה.

קראו בהרחבה על חוזה הפצה ליצוא מערכות הידרופוניות מישראל לארה"ב ולקנדה

קראו גם – משרדנו הכין חוזה הפצה ליצוא מערכות הידרופוניות מישראל לארה"ב ולקנדה

זקוקים ליעוץ משפטי סחר בינלאומי? צרו קשר

כתבות נוספות

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן