דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין דיני חברות - דרור הראל ושות'

עורך דין חברות

מחפש עורך דין חברות מקצועי ואמין שיעניק לך שירות משפטי איכותי?

שמי דרור הראל ואני בעל ותק רב כעורך דין חברות ובעל תואר שני למנהלים מוסמך במנהל עסקים (Executive MBA) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עורך דין חברות – דרור הראל

הלקוחות שלי הם יזמים, אנשי עסקים ובעלי חברות מתחומי האינטרנט, מדיה ודיגיטל, חברות ייצור והפצה של מזון ומשקאות, תוספי תזונה, השקעות נדל"ן, מחשבים ועוד.

כעורך דין חברות אני מייעץ ללקוחותיי בפגישות עבודה ובמענה למיילים מהמחשב אך גם בטלפון בכל שעה שהם צריכים בכדי לקבל עצה משפטית זריזה לפני שיחת טלפון חשובה עם שותף אסטרטגי, כניסה לפגישת מו"מ עם ספק, בעת כתיבת מכתב או מייל לעובדים וכיוצא בזה.

כעו"ד חברות מנוסה שעובד כתף אל כתף עם יזמים עסוקים ומנהלים של חברות, אני מודע לכובד האחריות לפני קבלת החלטות קטנות כגדולות לחברה. מנהל טוב יודע שאפילו שגיאה או חוסר תשומת לב לפרטים קטנים בהסכם התקשרות עם ספק כלשהו, יכול לגרום אח"כ לנזקים כספיים, פגיעה בקניין רוחני וכו'.

עורך דין חברות בעל הבנה עסקית אמיתית הוא בדיוק היועץ החכם שאתה רוצה שיהיה זמין עבורך תמיד לצורך סיעור מוחות מהיר בטלפון לקבלת עצה טובה שתשמור עליך בצד הבטוח של הסטטיסטיקה.

עורך דין חברות איך לבחור?

כבעל חברה אתה אומנם עסוק בניהול היום יומי אבל תמיד מנסה לשמור על הכיוון הנכון בו מתקדמת הפעילות העסקית בהתאם לחזון. המגמה של הכיוון חשובה מאוד אבל גם היא הנה רק נדבך אחד בתוך האסטרטגיה העסקית של החברה שהיא כביכול חזות הכל.

לדעתי עורך דין חברות צריך לאהוב עסקים, להיות בעל הבנה מסחרית עמוקה, כך שיוכל תמיד לייצג נאמנה את האינטרסים העסקיים והמשפטיים של החברה בכל הסכם או מו"מ שהוא שותף להם והכי חשוב להבין באסטרטגיה עסקית.

רק עו"ד חברות שמבין את האסטרטגיה העסקית של הלקוח שלו, את המטרות האמיתיות של מנהלי החברה ולא פחות מכך מבין בעצמו מה טוב עבור החברה, יוכל לייעץ משפטית לחברה באופן שיעניק לה ערך מוסף אמיתי שיתבטא בהצלחה עסקית של החברה לאורך זמן.

משרד עורך דין להקמת חברות

דרור הראל ושות' הינו משרד עו"ד לחברות בעל ניסיון רב בהקמת חברות בהתאם לצרכים המדויקים של הלקוח ובטיפול משפטי בכל הדרוש לחברות קיימות.

מאחר ולכל יזם שמעוניין להקים חברה בע"מ חדשה ישנם מאפיינים מיוחדים משלו כגון: תחום העיסוק של החברה והפעילות העסקית שתהיה בה, המודל עסקי, מספר השותפים, השקעות עתידיות ועוד, הרי שעורך דין חברות צריך לדעת לייעץ ולהתאים במדויק את מבנה החברה למטרותיה.

במידה והחברה החדשה קמה ע"י יותר מאדם אחד, הרי שהחלק החשוב ביותר לטובת החברה ולטובת בעליה הוא שעורך דין חברות ינסח הסכם מייסדים מקצועי אשר יסדיר את הזכויות, החובות, הציפיות והמטרות של השותפים המייסדים של החברה.

הסכם מייסדים טוב מתמרץ מייסדים ושותפים לנהוג כמצופה מהם וכפי שהתחייבו בתקופת "ירח הדבש" של החברה.

הסכם מייסדים מקצועי שנוסח במיוחד ע"י עורך דין לחברות, יכול למנוע סכסוכים בין השותפים ובעלי המניות המייסדים של החברה וכך לאבטח את חוסנה ויציבותה של החברה, דבר אשר חשוב לפעילותה העסקית.

עורך דין חברות - אופן הטיפול בחברה

  1. עורך דין דיני חברות מטפל בהקמת חברה בע"מ, ליווי ויעוץ משפטי לחברה בפעילותה העסקית.
  2. עו"ד דיני חברות מטפל במזכירות החברה בע"מ, מכין פרוטוקול להחלטות הדירקטוריון והחלטות האספה הכללית של החברה, פרוטוקולים לבנק כגון זכויות חתימה ופתיחת חשבון.
  3. כחלק מהטיפול השוטף בחברות, עורך דין חברות מבצע את מרבית הפעולות הנפוצות מול רשם החברות באמצעים ממוחשבים כגון: הגשת דו"ח שנתי, הקצאת מניות, העברת מניות, עדכון פרטים ושינויים בחברה ועוד.
  4. עורך דין דיני חברות מייעץ למנכ"ל החברה בהתאם לבקשתו לפני כל החלטה עסקית חשובה ומסייע לו לבחור בדרך הפעולה הטובה ביותר עבור החברה.
  5. עורך דין שמתמחה בחברות יסביר ללקוח שלו בקלות את הזווית המשפטית שכרוכה בכל החלטה ואת ההשלכות המשפטיות שלה על החברה.
  6. עו”ד חברות מכין חוות-דעת משפטיות לבקשת דירקטוריון החברה ביחס לפעולות עסקיות או משפטיות שברצון הדירקטורים לבחון ומכווין את הנעשה למסמכי ההתאגדות של החברה ולחוק החברות כדי לוודא את חוקיות פעולות החברה.

עורך דין חברות טיפול בהסכמים וחוזים של חברות

עורך דין חברות שמטפל בחברה הוא המתאים ביותר לעיצוב הצד המשפטי של כל עסקה שהחברה שותפה לה.

החל מבדיקת נאותות משפטית לחברות אחרות לצורכי השקעה, עסקאות השקעה וגיוס הון, הסכמי שיתוף פעולה מסחריים עם חברות ישראליות, הסכמים באנגלית עם ספקים ולקוחות מחו"ל, הסכמי רישיון, הסכמי זיכיון, הסכמי הפצה של החברה, הסכמי אי תחרות, הסכמי סודיות של החברה ועוד.

כל הסכם שהחברה תהיה צד לו, צריך להביא לידי ביטוי את מכלול האינטרסים המשפטיים והעסקיים הייחודיים של החברה.

סעיפי ההסכם שעורך דין חברות מנסח צריכים לבטא את מהות העסקה במדויק כפי שהחברה מעוניינת לבצע אותה, תוך הגנה על הקניין הרוחני שלה, זהירות לא להגביל את חופש הפעולה שלה, לשמור על תניית שיפוט מקומית, הגבלת אחריות משפטית ועוד סעיפים רבים וחשובים שרק עורך דין חברות שמתמחה בחוזים לחברות יכול לחשוב עליהם.

שאלות ותשובות בנושא עורך דין חברות

עורך דין חברות מטפל במגוון נושאים משפטיים שקשורים לפעילות של עסקים וחברות בע"מ. לדוגמה: הקמת חברה, פירוק חברה, רכישת או מכירת חברה, ייעוץ משפטי לבעלי מניות, לדירקטורים ולמנהלים בכל הקשור להחלטות אסטרטגיות וניהוליות שהם מבצעים ועוד.

הצעת מחיר תלויה במהות הטיפול המשפטי ובהשקעה הנדרשת לצורך הביצוע. לדוגמה ניתן לבקש מעורך דין חברות להכין הסכם מייסדים, תקנון חברה, רכישת הפעילות של חברה בע"מ או רכישת מניות. לכל מטרה משפטית יש משמעויות שכרוכות בביצוע המשימה וכל נושא מטופל לגופו.

עורך דין חברות מכיר לעומקו את חוק החברות שהנו חוק ארוך וסבוך. בנוסף, עורך דין חברות מנוסה בייצוג משפטי של חברות בע"מ בבתי משפט ומכיר את פסיקת בתי המשפט בכל הנוגע לנושאים שונים שקשורים בפעילות החברה כגון הרמת מסך, אחריות דירקטורים וכו'. גם בעת מכירת או רכישת חברה בע"מ, עורך דין חברות יכול להעניק ערך מוסף משמעותי מפני שהוא מנוסה בביצוע בדיקת נאותות לחברות בע"מ כדי להעריך את רמת הסיכון הקיימת.

תאגיד הנו שם כולל לישויות משפטיות אשר נפרדות מבעליהן כגון: חברה בע"מ, שותפות, עמותה, אגודה.

דיני תאגידים הנם מערכת החוקים והתקנות שקיימת בספר החוקים הישראלי אשר מסדירים את אופן ניהול התאגיד, זכויותיו וחובותיו. לדוגמה: חוק החברות, חוק העמותות ופקודת השותפויות.

חברה בע"מ היא ישות משפטית נפרדת מבעלי המניות שלה ולא ניתן לייחס להם חובות והתחייבויות של החברה. עיקרון זה נועד לתמרץ יזמים ליטול סיכונים מחושבים ובכך לפתח את הכלכלה. עם זאת, חוק החברות מכיל סעיפים ברורים שאוסרים על ניצול ושימוש לרעה באישיות המשפטית הנפרדת של החברה. בעלי מניות שינסו להשיג מטרה לא כשרה, הכרוכה בפגיעת הזולת, בקיפוחו או בהסבת נזק לו, או שיבצעו פעולת רמייה באמצעות החברה, מסתכנים בהרמת מסך ההתאגדות שנועד להגן עליהם באופן שייוחסו להם חובות החברה ונזקים שהיא גרמה.

עורך דין דרור הראל, בעל התמחות ייחודית בטיפול בנושאים משפטיים שקשורים בחברות

דרור הנו יליד שנת 1979, סיים תואר ראשון במשפטים בשנת 2007 והוסמך כחבר לשכת עורכי הדין בשנת 2008. בשנת 2011 קיבל תואר מוסמך במנהל עסקים MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד דרור מתמחה בדיני חברות ובמשפט עסקי, ליטיגציה מסחרית ובדיני חוזים. דרור מייצג חברות שעוסקות במגוון רחב של תחומי פעילות, החל ממסחר ומוצרי צריכה וכלה בטכנולוגיה ואינטרנט. העבודה המשפטית כוללת ניסוח חוזים, טיפול בעסקאות מורכבות וייצוג בבתי משפט בתביעות.

דוגמאות להסכמים

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור
אליכם בהקדם!

עו"ד דרור הראל

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן