דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין חוזים - דרור הראל ושות'

עורך דין חוזים

מחפש עורך דין מומחה בהכנת חוזים שיעניק לך שירות מקצועי ואמין במחיר הוגן?

עו"ד דרור הראל הנו בעל ותק רב כעורך דין חוזים, עוסק בהכנה מקצועית של חוזים מתחומים שונים ובעל תואר שני במנהל עסקים (Executive MBA) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

כללי ברזל של עורך דין חוזים

 

  1. להעז במו"מ. לחשוב באופן יצירתי ולדרוש עבור הלקוח תנאים עסקיים ומשפטיים שישפרו את מעמדו האישי בהתקשרות החוזית.
  2. להיות אסרטיבי אך רגיש וסובלני בכדי למצוא את הדרך הנכונה ביותר לסגור את העסקה ולחתום על החוזה.
  3. סעיפי החוזה יהיו מנוסחים היטב וקלים להבנה וליישום בפועל ע"י הצדדים.
  4. לנסח רק תנאים שיהיו קבילים בבית המשפט. לא יהיו בחוזה סעיפים פופוליסטיים שלא ניתנים לאכיפה בבית משפט ואף שפוגעים בסיכויי אכיפה של סעיפים לגיטימיים אחרים בחוזה.
  5. במקרה של הפרת חוזה, לבית המשפט יהיה קל להבין את החוזה ולתת החלטות על אכיפתו וסנקציות לצד המפר.
  6. אם יש ספק אין ספק. יש לנסח בחוזה סעיפים שיתנו מענה גם לתרחישים קיצוניים ונדירים.
  7. סעיף פתרון סכסוכים קל ויעיל לפיו בטרם צד יפנה לבית משפט יחולו ניסיונות גישור או בוררות.

סעיפי קורונה – לנסח עבור ההסכם סעיפים שמאפשרים ללקוח להקפיא את החוזה ואת התשלומים כאשר מתרחשים אירועים יוצאי דופן כגון סגר או משבר כלכלי

הערך המוסף

כלל אצבע ידוע הוא, שחוזה טוב שמשרת את בעליו לא יכול להיות "מוצר-מדף" שניתן להתאימו בקלות רבה לכל אדם ולכל סיטואציה או חוזה שמורידים מהאינטרנט שלעיתים בעבור עין לא מקצועית נראה מספק.

זו טעות נפוצה לחשוב שסיטואציה אישית של אדם יכולה לבוא לידי ביטוי בקלות רבה בתוך חוזה שהוכן בכלל עבור אדם אחר.

כפי שאין סוף לכמות הפרצופים שקיימים בעולם לבני אדם, כך גם אין סוף למגוון הסיטואציות והמאפיינים של כל עסקה באשר היא ולכן צריך להכין עבור כל עסקה חוזה מקורי משלה.
זו הדרך היחידה והבלעדית של עורך דין חוזים לשרת נאמנה ולהגן על לקוחו באמת.

ולכן, אדם שרוצה לקבל מעורך דין חוזים חוזה מקצועי ואמיתי שיספק את הסחורה, צריך לוודא שהוא בוחר את עורך דין החוזים הנכון ביותר עבורו.

עורך דין טוב יהפוך כל אבן כדי לוודא שלא פספס דבר, ישאל את הלקוח שלו את כל השאלות הנכונות, יבצע עם הלקוח סיעור מוחות בכדי להציף תרחישים אפשריים ויציע הגנות משפטיות, יקרא פסיקה עדכנית וספרות מקצועית אודות הנושא והכל כדי לייצג את לקוחו באופן האיכותי ביותר.

עורך דין חוזים מקצועי עם ערך מוסף מטפל בכל חוזה כשם שהיה מדובר בעניינו הפרטי והאישי.

בעוד שלכל חוזה באשר הוא ישנה מסגרת של כללים וסעיפים גנריים ואף מנדטוריים שתמיד יהיו שם כגון: תניית מקום השיפוט, הדרך למסירת הודעות, פיצוי על הפרה, אחריות לנזקים וכדומה, הרי שטיפול לא מקצועי דיו, יוסיף להסכם מסגרת קיים את עיקרי ההסכמות של הצדדים כפי שהלקוח מתאר באוזני עורך הדין ותו לא ואולם, כך לא פועל עורך דין חוזים אחראי.

עורך דין חוזים בעל ערך מוסף, אינו עוסק רק בכתיבת עיקרי הדברים וההסכמות המסחריות של הלקוח שלו.

ביכולתו של עורך דין חוזים מומחה להעניק ללקוח שלו ערך מוסף משמעותי ביותר בביצוע עבודתו כך שחוזה ההתקשרות ישפר את מעמדו האישי והעסקי לאין שיעור אל מול הצד השני בזמן החוזה ולאחר סיום תקופת החוזה, הרבה יותר ממה שהוא חשב ותכנן בטרם פנה אל עורך הדין לחוזים.

עורך דין חוזים דוגמאות לערך מוסף

לקחי משבר הקורונה לימדו בעלי עסקים שיש לשמור על מודל עסקי גמיש ולשלוט כמיטב היכולת בהוצאות הקבועות של העסק מפני שאין לדעת לאיזה משבר כלכלי ועצירת עסקים ניכנס שוב.

עורך דין לחוזים שמייצג לקוח גדול ייעץ לו להכניס בחוזה לקבלת שירותים מספק קטן "סעיף קורונה" אשר יתיר לו לסיים "מטעמי נוחות" את החוזה בכל רגע נתון עפ"י שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך בנימוק, או לכל היותר בהודעה של 30 ימים מראש.

ואילו עורך דין מומחה לחוזים בעל ערך מוסף (אחר) שמייצג את הספק הקטן, ידרוש ש"סעיף הקורונה" יכנס לתוקף רק לאחר תקופה מינימלית בה יהיה החוזה בתוקף (לדוגמה שמונה חודשים) או לחילופין לאחר תשלום מצטבר מינימלי של סכום מסוים (לדוגמה 100,000 ₪) וזאת בכדי להבטיח את רצינות הצדדים, ושהספק ייפרע לכל הפחות מהוצאות ההתקשרות הראשונות וההשקעה בהקמת המערך למתן השירות ללקוח הגדול.

וכך, צד אחד נהנה בעוד שהצד השני לא חסר והכל בזכות עורך דין חוזים מומחה.

עורך דין לחוזים שמתמחה בתחום המשפט הספציפי

בכדי לקבל את השירות המשפטי הטוב ביותר, יש לבחור עורך דין לחוזים שמתמחה בתחום המשפט שאליו נוגע העניין נשוא החוזה שאנו מעוניינים לקבל.

לדוגמה: בעבור חוזה לרכישת דירה, מומלץ לפנות לעורך דין חוזים מתחום המקרקעין.
בעבור חוזה שכירות מסחרי של מפעל, חנות או מבנה תעשייתי מומלץ לפנות לעורך דין מקרקעין או לעורך דין מסחרי.
בעבור חוזה רישיון שימוש בפטנט רשום, מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בקניין רוחני.
בעבור חוזה הפצה בין ספק של מוצרים למפיץ לחנויות מומלץ לפנות לעורך דין עסקי.

רק עורך דין חוזים שמתמחה בתחום הספציפי שקשור לעניינכם יוכל להעניק לכם מתוך ניסיונו המקצועי טיפול משפטי איכותי עם מינימום סיכונים, מקסימום הגנות ומבט צופה פני עתיד.

ניסוח סעיפים ייחודיים וחדשניים עבור לקוחותיו

אדם יודע שבכדי להגן על זכויותיו ולקבל את המגיע לו, עליו לשכור את שירותיו של עורך דין חוזים בעל ניסיון אשר יכול לייעץ לו היטב, ללוות אותו במו"מ ולהשיג בעבורו את העסקה הטובה ביותר.

עורך דין חוזים שמשקיע משאבים אישיים מיוחדים בעבודתו, יצליח ליצור בעבור הלקוח שלו סעיפים ייחודיים וחדשניים שיש ביכולתם לשפר באופן ניכר את מעמדו העסקי והמשפטי של הלקוח שלו.

לדוגמה עורך דין חוזים שמתמחה בתחום העסקי ומטפל בהסכם הפצה בעבור לקוח שלו, יידע לתרום לחוזה סעיפים מיוחדים וטובים שאפילו הלקוח שלו שמתמחה בתחום ההפצה שנים רבות יופתע לטובה מהיצירתיות של עורך הדין.

עורך דין חוזים חייב לרדת לפרטים הקטנים ביותר בנושא המקצועי בו עוסק החוזה בכדי שהלקוח שלו יזכה לייצוג הטוב ביותר ולהגנות המשפטיות המקסימליות.

ולכן אם אתם נמצאים בתהליך לקראת חתימה על חוזה כלשהו, תפנו אך ורק לקבל את שירותיו של עורך דין חוזים שזהו תחום העיסוק שלו והוא מתמחה בליווי וייעוץ בתחום זה שנים רבות.

עורך דין חוזים מקצועי כיצד בוחרים?

  1. עליכם לוודא שעורך דין הוא בעל ניסיון בתחום הרלוונטי אליכם.
  2. יש לקיים פגישה עם עורך הדין לחוזים ולבקש ממנו לספר על דוגמאות לעבודתו בתחום ועל תיקים דומים בהם טיפל.
  3. בפגישת ייעוץ עם עורך דין חוזים ניתן גם להתרשם מהניתוח המשפטי והעלאת פתרונות אפשריים לסוגיות השונות שבלב העניין שלכם.
  4. תוכלו להתרשם מהשכלתו, ניסיונו ואישיותו של עורך הדין לחוזים ולבסס עמדה אודות מידת ההתאמה לעבודה משותפת עימו.

דרור הראל ושות' משרד עורכי דין מומחה לחוזים

דרור הראל ושות' הנו משרד עורכי דין שמעניק שירותים משפטיים מקצועיים בתחום החוזים במגוון רחב של נושאים.
בין היתר המשרד מטפל בנושאים כמו: ליווי משפטי לחברות וטיפול בחוזים של חברות, חוזים מסחריים, חוזה מקרקעין וליווי בעסקאות מקרקעין ונדל"ן.

המשרד מטפל בחוזים בעברית ובאנגלית מסוג: חוזה מקרקעין, חוזה שכירות, חוזה מסחרי, חוזה עם ספק, חוזה עם לקוח, חוזה עבודה, חוזה שיתוף פעולה עסקי, חוזה הלוואה, חוזה שותפות, חוזה בין בעלי מניות, חוזה הפצה, חוזה שרותי אחסנה, חוזה למתן שירותים, חוזה השקעה, חוזה זכיינות, חוזה בין שותפים, חוזה מחקר ופיתוח, חוזה עם קבלן, חוזה אספקה, חוזה שירות, חוזה לביצוע עבודה, חוזה סודיות, חוזה אי תחרות, חוזה ניהול, חוזה קניין רוחני ועוד.

כחלק מהשירותים המשפטיים שעורך דין לחוזים יכול לייעץ ולטפל בהם ישנן תביעות לבתי משפט על בסיס חוזה כגון: תביעה לקבלת פיצויים עקב הפרת חוזה, תביעה לאכיפת חוזה, תביעה כספית עקב הפרת חוזה, צווי מניעה על בסיס התחייבות חוזית, צווים הצהרתיים על בסיס חוזים ועוד.

שאלות ותשובות בנושא עורך דין חוזים

תמחור הכנת חוזה במשרדנו הנו הוגן מאוד ואנו עושים כל מאמץ כדי להנגיש למידותיו של הלקוח את הטיפול המשפטי הדרוש לו בעלויות ההוגנות והסבירות ביותר. עלות טיפול משפטי מקצועי בחוזה לרכישת חברה שיכול להיות כרוך בעשרות שעות עבודה שונה מעלות חוזה למתן הלוואה כספית שהטיפול בו אורך כשעתיים בלבד ולכן מתומחר זול הרבה יותר. במילים אחרות, תמחור עלות הכנת חוזה תלוי בתחום שבו עוסק החוזה ובהיקף העבודה שנדרש כדי לטפל בו, כגון: מהות העסקה, שפה, מספר צדדים נוספים וכיוצ"ב. לעיתים ניתן לערוך חוזה על בסיס מספר שיחות והנחיות מהלקוח ולעיתים נדרשות פגישות רבות ולימוד חומר רב עד לניסוח סעיפים שמביאים לידי ביטוי את האינטרסים של הלקוח בעסקה.  בנוסף, לעיתים הצד השני מקבל את החוזה וחותם עליו ללא דרישות נוספות ואילו בעסקאות אחרות מתקיים מו”מ משפטי בין עורכי הדין בשיטת עקוב אחר שינויים על גבי המסמך במשך זמן רב. עלות הכנת חוזה גם תלויה בפעולות נלוות שהחוזה תלוי בהן כגון בדיקת נאותות, השגת אישורים מרשויות וצירוף נספחים ממקורות שונים.

מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בהכנת חוזים לתחום הפעילות העסקית שבו הנכם עוסקים ויש לוודא שהוא בעלי ניסיון מספק בכך. בתום שיחה טלפונית או פגישה בה עורך הדין יוכל להתרשם מההיבטים שקשורים לביצוע העסקה ומהצרכים המסחריים והמשפטיים של הלקוח אל מול הצד השני, תהיה אפשרות לתת הצעת מחיר על בסיס ההשקעה הנדרשת. הצעת המחיר יכולה להיות בשיטת fix בה בעבור סכום קבוע וידוע מראש העסקה תטופל מ- א' ועד ת'. לחילופין, הצעת המחיר יכולה להיות על בסיס בנק שעות עבודה כאשר נקבעת רצפת מינימום ותקרת מקסימום לחיוב.

הניסיון מוכיח שעסקאות שמבוצעות ללא חוזה מקצועי בכתב שהוכן במיוחד לצורך העסקה הספציפית, הן עסקאות בעלות סיכון גבוה לכישלון מפני שהתחייבויות, חובות וזכויות הצדדים אינן ברורות. בעסקאות שלא גובו בחוזה גם מתקיימים יותר חילוקי דעות וסכסוכים משפטיים שמגיעים לבתי משפט.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד ולקבל ייעוץ ראשוני ללא התחייבויות בעניין החוזה שאתם צריכים חייגו 08-6384080 או מלאו את הפרטים בטופס יצירת הקשר.

קראו עוד על הסכמים וחוזים

כתבות נוספות דיני חוזים

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן