דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין מסחרי ריטיינר

עורך דין מסחרי ריטיינר

צריך עורך דין מסחרי ריטיינר לעסק שלך? עורך דין דרור הראל הנו עורך דין מסחרי ריטיינר עבור עסקים וחברות מתחומים שונים.

מנהל חברה שייעוץ משפטי מעורך דין עסקי בריטיינר אינו זמין עבורו במרחק שיחת טלפון או מייל יוותר על המאמץ הכרוך בכך ויבצע החלטות ניהוליות רבות תוך לקיחת סיכונים ניהוליים.

לעומת זאת, מנהל חברה שעובד עם עורך דין מסחרי בריטיינר, נהנה מיכולת קבלת החלטות ניהוליות איכותיות יותר ובטוחות יותר מפני שזמין עבורו ליווי וייעוץ משפטי עסקי בזמן אמיתי וכך הוא יכול להקטין את -הסיכונים הגלומים בכל החלטה עסקית.

התקשרו עכשיו למשרדנו במספר 08-6384080 או מלאו את הטופס וקבלו ייעוץ והצעת מחיר לטיפול משפטי לעסק שלכם מעורך דין מסחרי בריטיינר.

עורך דין מסחרי ריטיינר – דרור הראל

שלום רב וברוך הבא לאתר שלי.

מלבד ניסיון משפטי כעורך דין מסחרי ריטיינר לעסקים מזה למעלה מעשר שנים, אני מוסמך תואר שני במנהל עסקים (E.MBA) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עורך דין מסחרי ריטיינר צריך להיות משפטן מעולה אבל גם להבין לעומק בעסקים ובמסחר.
רק עורך דין מסחרי ריטיינר שיש לו ניסיון אמיתי בטיפול בסוגיות עסקיות שוטפות של חברות ועסקים מהווה ערך מוסף לבית העסק שעובד עימו ומסייע לו לחסוך כסף רב בתשלומים למשרדי עורכי דין.

עורך דין מסחרי בריטיינר יכול לחסוך לבעל עסק אלפי ₪ ולעיתים אף עשרות אלפי ₪ בכל חודש מפני שבמסגרת תשלום הריטיינר כל העבודות המשפטיות כלולות כבר.
השכר השעתי שגובה עורך דין מסחרי ריטיינר הנו נמוך מזה שהוא גובה מלקוחות אחרים מפני שהוא מסתמך על הכנסה קבועה ויציבה מבית העסק.

הערך המוסף שמקבלת חברה שעובדת עם עורך דין מסחרי ריטיינר הוא עצום! עורך דין מסחרי מנוסה שמבין בעסקים במרחק שיחת טלפון אחת, צריך להיות חלומו של כל מנהל חברה שכן התייעצויות יעילות ומהירות עם עורך דין לפני קבלת החלטות יכולות להפוך כל החלטה לוודאיות יותר, בטוחה יותר ונכונה יותר.

איזה מן עורך דין מסחרי ריטיינר אני

ההתמחות שלי כעורך דין לעסקים שמתמחה בטיפול משפטי מסחרי בריטיינר לחברות ולעסקים היא תוצאה של שנות ניסיון רבות בתפקידים שמילאתי בחברות מסחריות גדולות.
לאורך השנים עבדתי כמנהל פיתוח עסקי ויועץ משפטי בחברות מתחום ייצור מזון ומשקאות, הפצת מוצרי צריכה, יבוא ושיווק תוספי תזונה, יצרנים ומפעלים מתחומי תעשיה שונים, חברות נותני שירותים ועוד.

הלקוחות העסקיים שמקבלים ממני שרותי עריכת דין בריטיינר חודשי עוסקים ביצור, שיווק, הפצה ומכירות של מוצרים ושירותים שונים ותוצרתם נמכרת בחנויות וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
לקוחות אחרים הנם חברות אינטרנט שמפתחות שירותים דיגיטליים ומשתפות פעולה עם חברות גדולות בחו"ל ועוד.

לכל אחת מהחברות שעובדות עמי ישנם מאפיינים משלה אך לכולן ישנם ספקים ולקוחות שמצריכים טיפול עסקי ומשפטי רב ותשומות חודשיות שהעסק משמתמש בהם כגון: העסקת עובדים, השכרת משרדים, צריכת שרותי פרסום, ביטוח, דפוס, עיצוב, ייצור וכדומה.

כעורך דין מסחרי בריטיינר, אני מטפל בעבור כל חברה בכל צרכיה המשפטיים הנוגעים לפעילותה העסקית כמתואר לעיל, אם זה בהסכמים מסחריים עם ספקים ומפיצים, בהסכמים עם עובדים, חוזה הזמנת שרותים או סחורה מלקוחות, שימור הקנין הרוחני של החברה, ייעוץ בטלפון ובמייל למנהלי החברה ועוד.

כעורך דין מסחרי שעובד בשיטת ריטיינר, אני תמיד נמצא שם עבור הלקוחות שלי ונהנה לענות לטלפון ולסייע בעצה משפטית טובה שיכולה להפוך כל החלטה למצויינת עבור החברה.

לעורך דין מסחרי שעובד בריטיינר עם עסקים צריכה להיות הבנה מסחרית גבוהה לזהות את האינטרסים העסקיים של העסק ויכולת משפטית להכין הגנות מתאימות. 

התמחות נוספת שחשובה מאוד אצל עורך דין עסקי שמטפל בשיטת ריטיינר בעסקים ובחברות הנה ניהול חוזים והתקשרויות עסקיות של בית העסק עם ספקים, נותני שירות ולקוחות.
הסכם משפטי או מסחרי טוב עם ספק יכול להבטיח את יציבות העסק ואת זכויותיו המשפטיות.
גם עם לקוחות אסטרטגיים שבית העסק מרכז בהם מאמץ, חשוב להסדיר את הציפיות ואת ההתחייבויות של בית העסק אל מול הלקוח, את התמורה, מועדים לתשלום וכדומה.

עורך דין מסחרי ריטיינר מדוע זה כדאי

חברות גדולות אשר מעסיקות עורך דין במשרה מלאה במחלקה המשפטית שלהן מכיוון שעלות זו פחותה באופן משמעותי מצריכת השירותים המשפטיים ממשרד עורכי דין חיצוני שגובה לפי שעה או לפי תיק.

למרבית העסקים הקטנים והבינוניים אין צורך ממשי להעסיק עורך דין דרך קבע ולשאת בעלות שכרו חודש בחודשו ולכן הפניה למשרד עורכי דין מתבצעת בעת הצורך.

האתגר והסוגייה הכספית מתחילים כאשר לבית העסק ישנו צורך תכוף וגובר לשירותים משפטיים ואז שכר הטרחה שהוא משלם למשרד עורכי דין הנו לא מבוטל כלל.

בכדי שמשרד עורכי דין מסחרי יהיה רווחי, עליו לתמחר את עלות הטיפול בכל תיק במחיר אשר משקף את מספר שעות העבודה שמושקעות בו בפועל בקירוב.

כל הכנת חוזה תתומחר בנפרד, כל הופעה בבית משפט, הכנת מכתב, השתתפות בפגישות, הכנת חוות דעת, גביית צ'קים חוזרים בהוצל"פ, טיפול במסמכים ועוד, יתומחרו בנפרד וכך העלות החודשית עבור בית העסק לקבלת שירותים משפטיים חודשיים יכולה להיות גבוהה מאוד.

הפתרון לחיסכון כספי בקבלת שירותים משפטיים קבועים הנו שיתוף פעולה עם עורך דין מסחרי בשיטת ריטיינר.

ריטיינר הנו תשלום חודשי קבוע אשר משולם על ידי בית העסק לעורך דין מסחרי ריטיינר בעבור הטיפול בכל הצרכים המשפטיים של העסק לאורך החודש.

עבודה עם עורך דין מסחרי ריטיינר מעניקה לבית העסק ודאות כלכלית בעניין ההוצאה הקבועה שלה בעבור השירותים המשפטיים הנדרשים לה.

לעורך דין מסחרי ריטיינר מעניקה שיטת עבודה זו הכנסה יציבה ולקוח קבוע.

אילו שירותים משפטיים כלולים אצל עורך דין מסחרי ריטיינר

  1. השירותים המשפטיים שמשרדי מעניק ללקוחות ריטיינר הנם בין היתר:

    1. ייעוץ משפטי מקיף לכל הסוגיות העסקיות של החברה לפי הצורך.
    2. טיפול בכל ההסכמים והחוזים של העסק בעברית ובאנגלית עם ספקים ולקוחות.
    3. השתתפות בפגישות לפי הצורך.
    4. מזכירות חברה: העברת מניות, הקצאת מניות, פרוטוקולים של החלטות משמעותיות, עדכון פרטי חברה ודיווחים שנתיים לרשם החברות ועוד.
    5. דיני עבודה, יעוץ משפטי בכל הקשור לעובדי החברה.
    6. הכנת מכתבי עו"ד לחייבים, הודעות על סיום חוזה ומכתבי התראה.
    7. הכנת כתבי תביעה והגנה וניהול תביעות.
    8. גביית חובות, טיפול בהליכי הוצאה לפועל.
    9. שירותים משפטים נוספים תצהירים, אימותיי חתימה, דרישות של הבנקים, משרדים ממשלתיים, מכון תקנים, משרד הבריאות וכל שירות משפטי נוסף שהעסק צריך.

    כל השירותים המפורטים לעיל יכולים להינתן לכל חברה כחלק מתשלום הריטיינר החודשי הקבוע של העסק לעורך הדין.

עלות כספית של שרות משפטי מעורך דין מסחרי בריטיינר

עסק שפונה לעורך דין מסחרי בכל פעם עבור שרות משפטי ספציפי מייקר את הטיפול.
קבלת שירות משפטי במסגרת ריטיינר חודשי במחיר קבוע הנו פתרון מצוין לעסק שיש לו צורך בכך.

העלות הכספית של הריטיינר כוללת פעולות משפטיות רבות וזאת בעבור תשלום חודשי אחד קבוע שאינו משקף את סך העלויות הסטנדרטיות של כל שירות ושירות בתוך החבילה שיכולים להיות יקרים מאוד יחדיו כאשר ניתנים כל אחד בנפרד.

צרו קשר עם משרדי במספר 08-6384080 ושוחחו עמי אודות הצרכים המשפטיים של העסק שלכם בכדי לקבל הצעת מחיר לריטיינר משפטי.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן