דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין להתנגדות קיום צוואה ברחובות - דרור הראל ושות'

חשיבות עריכת הסכם ממון

זקוקים לעורך דין שיטפל עבורכם בהכנת הסכם ממון? משרד עורכי דין דרור הראל ושות’ הינו בעל ניסיון ארוך ומקצועי בעריכת הסכמי ממון אשר יספקו לכם שקט נפשי וביטחון כלכלי תוך הגנה על האינטרסים האישיים של כל אחד מבני הזוג.

כפי שהמציאות טופחת על פנינו מעת לעת, ידוע שנישואין ומערכות יחסים שבה חיים בני זוג בחיים משותפים, יכולה להסתיים בין רגע בפרידה וכל צד ממשיך לדרכו.

לצד הפרדת כוחות שראוי שתתבצע בצורה נאותה לטובת שני הצדדים, הן בתי המשפט לענייני משפחה והן בתי הדין הרבניים נדרשים לעסוק לעיתים תכופות גם במאבקים מתמשכים בין בני הזוג הסובבים סביב נכסים, ממון וכספים משותפים, תוך ניסיון של כל אחד מהצדדים לנכס את מרביתו לטובתו.

סיבות אלו ואחרות הן עדות ניצחת לחשיבות חתימה על הסכם ממון כבר בשלב מוקדם של מערכת היחסים בין בני הזוג, כך שיוכל להגן על עצמם ולמנוע אי שוויון או קיפוח על רקע כספי של כל אחד מהם.

הסכם ממון מטפל באינטרסים האישיים, הכספיים והרכושיים של כל צד, בהתאם להסכמות ביניהם בתחילת הקשר הזוגי, וכך לא משאירים את “ההסכמות בעל-פה” באוויר אלא מעלים אותם על הכתב באופן מקצועי.

עבודת המשרד בנושא זה, מתבצעת כמובן בנימוס ובעדינות ועו”ד דרור הראל מייעץ ללקוח כיצד להקיף את מכלול האינטרסים שלו ושל ילדיו, תוך מבט צופה פני עתיד ועל בסיס הניסיון המצטבר שלו.

מידע חשוב נוסף על הסכם ממון

המושג ”הסכם ממון” מקורו בחוק יחסי ממון בין בני זוג (התשל”ג-1973) המגדיר את המצבים בהם מסכימים שני הצדדים לאיזון משאבים ביניהם, קרי לחלוקה הוגנת של הרכוש המשותף המתבצעת על פי אמות מידה שנקבעו במסגרת החוק.

תוכן הסכם ממון כולל את הזכויות של כל צד באשר לרשימת הנכסים והכספים שלו, ירושת הוריו העתידית, הפנסיה שלו וחסכונות נוספים וזאת בכדי שככל שבנה"ז יפרדו, כל אחד ישאיר בחזקתו את סך נכסיו, ללא צורך לבצע איזון משאבים יקר וכואב.

בשעת הצורך, חשיבותו של הסכם ממון לא תסולא בפז, שכן מדובר במסמך משפטי שמסדיר את הנושאים  הכספיים בין בני הזוג מבעוד מועד וכך מייתר התכתשויות ומחלוקות. מהות ההסכם הנה הסדרת ממונות הצדדים תוך מבט לעתיד ולקראת כל תרחיש, בין אם במקרה של פרידה, גירושין ואף מוות.

זקוקים להסכם ממון? פנו לעו”ד דרור הראל אשר מתמחה בכך!

משרד עורכי דין דרור הראל ושות' מתמחה בעריכת הסכמי ממון ובמסגרת הטיפול המשפטי, הלקוח מקבל ייעוץ מקצועי ושרות איכותי ללא פשרות עד לשביעות רצון מלאה.

בעזרת הכישורים המשפטיים עו"ד דרור, המשרד גאה לשמש כתובת יעודית לטובת עריכת הסכמי ממון איכותיים היוצרים עבור בני הזוג ודאות כלכלית, וזאת מבלי לפגום במרקם היחסים ביניהם.

בחירה בשירותי המשרד במסגרת החיפושים אחר עורך דין להסכם ממון, הינה ללא ספק צעד חכם שעשוי למנוע מכם או היקרים לכם חלילה מאבקים משפטיים בעתיד, במקביל להמשך מערכת היחסים הזוגית ללא מכשולים.

מה צריך לעשות כדי להתקדם?

צרו קשר עם המשרד וקבלו פרטים ראשונים. נתאם פגישה בה תגיעו לבד אם עם בן הזוג לפי בחירתכם. בפגישה נשוחח על הדרכים להבטיח את הנכסים השונים שלכם, את העסקים והרכוש למקרה שבו תסתיים מערכת היחסים עם בן הזוג ומה ישאר בחזקתו של כל אחד. ניתן גם לקבוע מועדים שבהם יחולו שינויים באחזקות על הרכוש והעברת הכספים בין בני הזוג.

כמובן שאין מניעה לבצע את הפגישות בטלפון או בזום. לאחר קבלת כל החומר, נוכל להכין טיוטת הסכם ראשונה ולהעביר לעיונכם. נבצע תיקונים ודיוקים עד שתהיו מרוצים ותוכלו לחתום על ההסכם.

דוגמה לשימוש עתידי בהסכם ממון

אמיר ושירה מעולם לא נישאו אך לשניים נולדו ילדים משותפים. לאמיר גם יש ילדים מזוגיות קודמת. בני הזוג גרים בנפרד אך ישנים לפחות שלושה לילות בשבוע יחדיו באחת מן הדירות. לכל אחד יש חשבון בנק פרטי אך השניים חולקים הוצאות משותפות רבות. סטטוס הזוגיות שלהם אינו חד משמעי ואין לדעת באם בית משפט יקבע שהם ידועים בציבור אם לאו.

לשירה יש עסק מצליח למכירת כלי בית שמוערך בסך 4 מיליון ₪. לעומת זאת אמיר הוא מורה למתמטיקה בבית ספר תיכון.

כמו כל בני זוג, גם אמיר ושירה רבים לפעמים ובעת האחרונה שירה החלה לדאוג שככל שהשניים יפרדו לתמיד, אמיר ידרוש ממנה כספי איזון בגין מקור הכנסתה העיקרי והבעלות על העסק.

ככל שאקטואר (כלכלן מומחה) יערוך תחשיב נפרד אודות סך שווי הנכסים של אמיר ושירה, ולצורך הדוגמה יתגלה כי לשירה ישנו יתרון בסך של 1 מיליון ₪ על פני אמיר, קיים החשש שבתום הליך משפטי יקבע שעל שירה להעביר לאמיר חצי מיליון ₪.

שירה אשר גמלה בליבה שאין ברצונה לאפשר מצב דברים זה צריכה לפנות לעורך דין שמתמחה בעריכת הסכם ממון ולבקש ממנו לטפל בהפרדה רכושית מוחלטת על כל המשתמע מכך בין בני הזוג. מעבר לכך עורך הדין ייעץ לשירה ולאמיר כיצד להקיף את יתרת הנכסים שלהם ולהוסיף סעיפים מיוחדים נוספים לטובת ילדיהם המשותפים תוך מבט צופה פני עתיד שלוקח בחשבון מספר תרחישים עתידיים פוטנצייאלים.

מה היא העלות של הכנת הסכם ממון?

עלות שכר הטרחה נעה  במרבית המקרים בין 2,500 ₪ ל- 4,000 ₪ בצרוף מע"מ. הצעה מדוייקת נמסרת במסגרת פגישה בהתאם להיקף העבודה שנדרש ובהתאם לצרכים המשפטים הספציפיים של בני הזוג.

לקבלת פרטים נוספים צרו קשר טלפוני 08-6384090 או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.

קראו גם  – עורך דין לצוואות וירושות

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן