דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין לחוזה שכירות

עורך דין לחוזה שכירות

אם הנך בעל נכס מקרקעין פרטי או מסחרי וברצונך להשכירו בהסכם שכירות לדייר חדש, פנה למשרדנו עוד היום ועורך דין מומחה בחוזה שכירות ילווה אותך לכל אורך הדרך בהצלחה ובבטחה.

נכסים מסחריים כגון מוסכים, אולמות ייצור, משרדים, חנויות, מגרשים ומחסנים אשר מושכרים לבעלי עסקים, מצריכים חוזה שכירות מקצועי ואישי שמבטא את המאפיינים המדויקים של הנכס, ההסכמות הבסיסיות של השוכר והמשכיר אך גם סעיפים מיוחדים אחרים שרק עורך דין מסחרי מומחה לחוזה שכירות יודע לדרוש שיתקיימו בחוזה לטובת הלקוח שלו.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר הוגנת לטיפול בהסכם השכירות לדירה שלכם
חייגו 08-6384080 או השאירו פרטים בדף צור קשר ונשוב אליכם בהקדם.

חשיבות עריכת חוזה שכירות באמצעות עורך דין מומחה בחוזים

כאשר שוכרים עורך דין מומחה בחוזים לניסוח וטיפול בחוזה שכירות של נכס מקרקעין, אפשר להיות בטוחים שהטיפול יהיה מקצועי ואיכותי.

הנכס שאותו משכירים הוא רכוש יקר ואין להקל ראש בעסקת השכירות. גם בעבור שוכר פרטי או עסקי, שכירות של מקום חדש הנו דבר משמעותי שמגלם בתוכו התחייבויות כספיות ואישיות גבוהות.

 

עורך דין מומחה בחוזים הנו בעל ניסיון רב במו"מ וביצירת סעיפים משפטיים מקוריים לחוזה שמשקפים את האינטרסים של הלקוח שלו. לעיתים אפילו הלקוח מופתע מאוד (לטובה) מרעיונות והגנות מיוחדות שעורך הדין שילב בחוזה השכירות עבורו.

 

יש להיזהר מאוד משימוש בחוזה שכירות סטנדרטי שקיים באינטרנט או בחוזה שכירות ששימש עסק אחר. חוזה שכירות שלא הוכן במיוחד עבורנו ישמש אותנו רק כל עוד הדברים מתנהלים על מי מנוחות. לעומת זאת, חוזה שכירות שהוכן במיוחד עבורנו טומן בחובו התייחסות למקרים ותגובות רבים ומגוונים שיכולים לקרות בעסקה שלנו, גם כאשר היחסים פחות נעימים בין הצדדים.

זאת בגלל שעורך דין מסחרי חוקר את מאפייני העסקה, הנכס, המקום, ענף הפעילות, זהות המשכיר והשוכר ועוד משתנים רבים ותופר בעבורם סעיפים מיוחדים שיגנו על הלקוח.

ביטחונות לחוזה שכירות טוב לעסקים

חוזה שכירות טוב לעסקים יבטיח למשכיר מינימום סיכונים משפטיים ועסקיים ומקסימום הגנות ובטוחות.

אחת הדרכים הקלאסיות להבטיח את רציפות התשלומים ומילוי ההתחייבויות החוזיות הינה סדרת בטוחות שהשוכר מספק.

עורך דין שמטפל בחוזה שכירות יודע אילו בטחונות לדרוש בעבור שכירות הנכס וכך להימנע ממצב שבו שוכר מסרב לשלם את שכר הדירה או לפנות את הנכס.

 

העלות הכספית של שכר טרחה הוגן לעורך דין שיטפל בהסכם שכירות הנה נמוכה לאין שיעור לעומת העלות שנשלם במקרה שנאלץ להגיש מכתבי התראה ותביעות משפטיות בבית משפט לפינוי מושכר כנגד שוכר בגלל חוזה שכירות לא מקצועי שהשתמשנו בו או היעדר בטוחות איכותיות שדאגנו לקבל מהשוכר.

 

למשרדנו ניסיון מקצועי רב בכל הקשור לטיפול משפטי בהשכרת נכסים פרטיים ומסחריים ומתן ליווי מלא לצדדים בשלב המו"מ ומסירת הביטחונות לקיום החוזה.

חייגו 08-6384080 וקבלו הצעת מחיר לטיפול וליווי בחוזה שכירות לנכס שלכם.

כיצד משרדנו מוודא את איכות הביטחונות של חוזה השכירות?

כאשר משכיר שוכר את שירותנו בכדי לטפל בחוזה שכירות, חלק עיקרי בשרות המשפטי שאנו מספקים הנו בדיקת יכולתם הכלכלית של השוכרים לשלם את שכר הדירה ואת איכות הביטחונות שביכולתם לספק.

עבודה זו נעשית ברגישות אך באסרטיביות כדי לוודא שחוזה השכירות יחזיק לאורך זמן ולא יקרוס.

איך לבדוק שוכרים לחוזה שכירות

  1. בכדי לחתום על חוזה שכירות, שוכרים צריכים להציג שלושה תלושי שכר אחרונים וכך מוודאים שגובה שכר הדירה שעליהם לשלם נמצא בהלימה לסך הכנסותיהם.
  2. לקראת החתימה על חוזה השכירות נבקש לצלם את תעודת הזהות של השוכרים וזאת בכדי לבצע בדיקות כלכליות מיוחדות ובכדי למלא באופן מדויק את מספר תעודת הזהות בחוזה השכירות וביתר הבטוחות שנבקש מהשוכר לחתום עליהם.
  3. עורך דין מומחה בחוזים בודק בעבור הלקוח שלו את מידת ההתאמה של השוכרים להשכיר את הנכס ואת היכולת המשפטית והכלכלית שלהם לחתום על חוזה שכירות.

הבדיקות המשפטיות והכלכליות שאנו מבצעים הן רבות אך ניתן לציין כאן שתיים עיקריות:

  • בדיקת השוכרים ברשימת החייבים המוגבלים במרשם של הרשות לאכיפה ולגביה.
  • בדיקת חשבון הבנק של השוכרים במרשם החשבונות המוגבלים בבנק ישראל.

זוהי רשימה חלקית של בדיקות משפטיות וכלכליות שמשרדנו עורך במטרה להבטיח את תקינותו וחוסנו של חוזה השכירות בעבור הלקוח.

  1. את התשלום עבור חוזה השכירות נדרוש לקבל מראש בהמחאות עבור כל שנת השכירות ואת התשלום הראשון נפקיד לפני מסירת מפתחות למושכר בכדי לוודא את תקינות החשבון של השוכרים.

בדיקת ערבים לחוזה שכירות

שוכרים שרוצים לחתום על חוזה שכירות צריכים לספק 2 ערבים טובים שיחתמו על גבי החוזה שהם ערבים להתחייבויות השוכר בחוזה השכירות.

נצלם את תעודת הזהות של הערבים כדי למלא את הפרטים במדויק ולמנוע טענות של זיוף.

גם לערבים יש לערוך בדיקה כלכלית שתוצאתה תקבע אם ערבים אלו הנם ערבים טובים שיוכלו לכסות את התחייבויות השוכר בחוזה השכירות במידה והוא לא יעשה כן.

נבדוק שהערב שצריך לחתום על חוזה השכירות אינו בעל חשבון מוגבל או פושט רגל ושאינו מתקיים מקצבאות ביטוח לאומי בלבד. נבדוק את הכנסותיו ורשימת נכסיו.

הערבים יחתמו על ערבותם בפני עורך הדין במשרד ולא יוחתמו מבעוד מועד ע"י השוכר.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן