דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין לחוזים ברחובות

עורך דין לחוזים ברחובות

דרור הראל ושות' – משרד עורכי דין מומחה בחוזים ברחובות

 

מחפש משרד עורכי דין אמין ואיכותי ברחובות שמתמחה בחוזים? צרו קשר עם עו"ד דרור הראל אשר עבד במשרד עורכי דין מוביל בתחום המסחרי והחוזים בתל אביב ועכשיו מעניק שירותים משפטיים מקצועיים במשרדו ברחובות.

לעו"ד דרור הראל ניסיון רב בניסוח ועריכת חוזים מגוונים במשרדו ברחובות וביניהם:

הסכם שכירות לנכס פרטי כמו דירה או לנכס מסחרי כמו חנות או משרדים, הסכם לקניית או מכירת דירה, הסכם שיתוף מקרקעין, הסכמים מסחריים לעסקים, הסכם הפצה, הסכם זיכיון, הסכם עבודה, הסכם שיווק, הסכם בין שותפים, הסכם למתן שירות, חוזה מכירת מניות, הסכמי השקעה בעסקים ובחברות ברחובות, הסכם נאמנות, הסכם עם ספק, הסכם עם לקוח, חוזה באנגלית, הסכם הלוואה, הסכם סודיות, הסכם אי תחרות, הסכמים בתחום הקניין הרוחני ועוד.

כחלק מהכנת חוזה במשרד עורך דין דרור הראל ברחובות שמתמחה בחוזים, תקבלו גם טיפול בליווי העסקה עד ליום החתימות על החוזה. הליווי כולל מו"מ עם הצד השני, ייעוץ לגבי המצב המשפטי והאפשרויות העומדות לרשותנו, פגישות במשרד ככל הנדרש, ייעוץ בטלפון והכל עד לשביעות רצון מלאה.

עורך דין טוב שעוסק בחוזים צריך לשלב בכפיפה אחת: קפדנות, יצירתיות ונחישות.

ישנם חוזים שעוסקים בנושאים מורכבים ולפעמים ישנם חוזים שעוסקים בנושאים פשוטים אבל הצדדים לעסקה קצת לא מסתדרים.

לכן, חשוב לבחור עו"ד מקצועי ומיומן שמבין את התחום המשפטי הרלוונטי לצורך שלכם אבל גם שמנוסה במו"מ ובתקשורת בין אישית עם צדדים להסכם שיכולים להיות לפעמים חסרי סובלנות, מתוחים וחשדניים זה כלפי זה.

עורך דין טוב שמתמחה בהכנת חוזים ברחובות יידע לקרב לבבות ולמצוא את עמק השווה בין הצדדים להסכם כך שהעסקה לא תתפוצץ בגלל תקשורת לקויה, אגו או פרטים קטנים שניתן לגשר עליהם בקלות. וכך מבטיחים שהעסקה תצא לפועל וההסכם ייחתם בהצלחה בע"ה.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן