דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

דיני חברות - דרור הראל ושות'

עורך דין דיני חברות ותאגידים

משרד עו"ד דרור הראל מעניק יעוץ משפטי מקצועי בתחום דיני התאגידים החל מהנפקות פרטיות, השקעות בחברות, ליווי משפטי בקבלת החלטות אסטרטגיות בחברה, ייעוץ לבעלי מניות, דירקטורים ונושאי משרה.

למשרד ניסיון רב בליווי עסקאות מקומיות ובינלאומיות של חברות ותאגידים בתחומים שונים ומגוונים כגון: חברות הפצה, מפעלים יצרניים, עסקים בתחומי המזון ומשקאות, חברות אינטרנט, יזמות נדל"ן מניב בארה"ב, שירותים מקצועיים ועוד.

ההבנה המסחרית העמוקה והמעודכנת של עו"ד דרור הראל תורמת רבות לגיבוש האסטרטגיה המשפטית לצורך השגת המטרות העסקיות של הלקוח ובהתאמה בחירת דרכי הפעולה הטובות ביותר לכך, כתף אל כתף עד לשביעות רצון מלאה.

אין תחליף לניסיון משפטי-עסקי אמיתי, לא רק במסגרת עבודה כעורך דין מייעץ, אלא גם כיועץ משפטי ומנהל פיתוח עסקי בחברות ועסקים אמיתיים. הודות לניסיון זה של עו"ד דרור הראל, יש ביכולת המשרד להעניק לחברות ולתאגידים ייעוץ משפטי אמיתי בכל שלב שבו הן נמצאות, כך שיוכלו לצמוח ולשגשג באופן יעיל ובטוח.

המשרד בעל ניסיון ביעוץ משפטי לחברות בתחומי הוראות ממשל תאגידי, ביטוח אחריות נושאי משרה, תגמול נושאי משרה, ליווי בעלי מניות ודירקטורים, שירותי מזכירות חברה פנימיים כגון תיעוד החלטות פרוטוקול, ציות החלטות ההנהלה לתקנון החברה, ביאור הסכמי בעלי מניות והתאמתם לאסטרטגיית החברה, דיווחים לרשויות המדינה כגון רשם החברות ועוד.

הניסיון הבינלאומי של המשרד בליווי משא-ומתן עסקי של חברות וטיפול בחוזים מיוחדים עם חברות מקומיות או זרות, מעניק לכל חברה טיפול משפטי מקיף שמסייע לה לנהל את המהלך העסקי בראש שקט ובהצלחה.

משרדנו ערך מספר עצום של הסכמי שיתוף פעולה בין עסקים, בשפה העברית ובשפה האנגלית, כגון הסכמי רישיון וקניין רוחני, הסכמי שיווק והפצה ועוד.

ברשותנו הידע והניסיון לבצע בעבור כל חברה את הפעולות הייחודיות הדרושות לה כגון: הסכמים מורכבים להוצאה לפועל של שיתופי פעולה בינלאומיים או מקומיים, הסכמי מייסדים שמביאים לידי ביטוי את החזון העסקי ואת ההסכמות של מייסדי החברה, שינוי מבנה ההון, שינוי שליטה והוספת בעלי מניות חדשים מסוגים שונים.

לעו"ד דרור הראל ניסיון מקצועי עשיר מתקופה בה עבד במשרד עורכי-דין מסחרי מוביל בתל-אביב בו צבר ניסיון עשיר בטיפול משפטי בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים בחברות ותאגידים גדולים מתחומים שונים.

דיני תאגידים מן המסד ועד הטפחות

תאגיד הינו גוף משפטי אשר כשיר לזכויות ולחיובים ולביצוע פעולות משפטיות.

כל אדם או תאגיד רשאי להקים תאגיד חדש אשר יהווה ישות משפטית נפרדת בעלת מטרות מקוריות אשר תפעל מבחינה משפטית בשונה מבעליה ועובדיה.

התאגיד רשאי לבצע פעולות עסקיות, משפטיות ואף לשאת בהתחייבויות.
התאגיד כפוף למערכת חוקים שרלוונטית לצורה בה הוא התאגד.
לדוגמה: חברה בע"מ מאוגדת באמצעות חוק החברות.

התאגיד הפופולרי ביותר לעשיית עסקים בהיקפים בינוניים ומעלה, בארץ ובעולם, הנו חברה בע"מ בהטיות משפטיות שונות החלות בכל מדינת התאגדות.

מטרת החברה הנה מקסום הרווחים הכספיים של בעליה.
מייסדי החברה חולקים ביניהם את מניות החברה, בהתאם להסכמותיהם ולגובה ההשקעות שלהם בחברה.

מניות חברה יכולות להתחלק לסוגים שונים כגון מניות לקבלת רווחים ומניות ניהול שבאמצעותן ניתן להצביע ולקבל החלטות.
ישנן חברות שבהן משקיעים מסוימים זכאים למניות מסוג רווחים אך ללא מניות שמעניקות להם זכויות הצבעה באספת בעלי המניות.

הפירוש של חברה בע"מ הנו חברה בעירבון מוגבל.
עירבון מוגבל הנו העירבון של החברה לחובותיה באופן מוגבל, קרי עד לסך היכולות הכלכליות שלה וזאת ללא כל קשר ליכולות הכלכליות של מייסדיה ובעלי מניותיה שכן החברה הנה ישות משפטית נפרדת אשר אחראית לעצמה.

מנגנון משפטי-כלכלי זה נועד לתמרץ יזמים להקים חברות, ליטול סיכונים וליצור באמצעותן עסקים שיניעו את הכלכלה המקומית וזאת מכיוון שבמקרה של חדלות פירעון וחוסר יכולת לכסות את התחייבויותיהם, לא תהא להם אחריות אישית אשר תפגע בהם באופן אישי (כל עוד לא התקיימו העילות הקבועות בחוק ו/או בפסיקה להרמת מסך ההתאגדות ולחיוב בעלי המניות בחובות החברה).

בכדי למחוק את קיומה של חברה יש לקיים הליך מיוחד שנקרא פירוק חברה. היעדרם ואפילו מותם של בעלי המניות של החברה אין בהם בכדי להשפיע על המשך קיומה של החברה שכן כאמור, היא עומדת בפני עצמה.

לכל חברה ישנם שלושה מוסדות פנימיים אשר אחראים על תפעולה:

בעלי המניות מרכיבים את מוסד האספה הכללית. ההנהלה הבכירה ביותר נקראת דירקטוריון והחברים בה נקראים דירקטורים.

הדירקטוריון מקבל החלטות שעוסקות באסטרטגיה של החברה, בקבלת החלטות מהותיות, באישור עסקאות בעלות היקפים גדולים, בפיקוח על ההנהלה בדרגי הביניים ועוד.

המוסד השלישי הנו מנהל החברה הכללי ובקיצור: מנכ"ל החברה.
מנכ"ל החברה מנהל את החברה בשגרה ובאופן יומיומי ועליו לקבל החלטות בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה בדירקטוריון.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן