דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

מאת: עו"ד דרור הראל מומחה במשפט מסחרי וחוזים

עסקים למכירה ברחובות, טיפול במכירת עסקים פעילים ברחובות

מחפש עורך דין שמתמחה במכירת עסקים בעיר רחובות והסביבה?

עורך דין דרור הראל בעל ניסיון רב בטיפול משפטי בעסקאות מכירת או רכישת עסקים וחברות מתחומי פעילות שונים ובמשרדו קיימת מומחיות מיוחדת לטיפול בעסקאות אלו.

בעת האחרונה, המון עסקים ברחובות החליפו ידיים. משבר וירוס הקורונה גרם לאנשי עסקים לעצור רגע את מרוץ החיים ולחשוב אם הם מרגישים שלמים עם העשייה שלהם ומה הדבר הבא שהם רוצים לעשות.

לעיתים מדובר בעסקים ותיקים מאוד ואף מצליחים ואולם אין לבעל עסק דור המשך שמוכן לקחת את הניהול והאחריות תחת חסותו. בעל הבית מתעייף ואומר די. לכל דבר יש מחיר ואם מקבלים את הסכום הנכון אז אפשר להמשיך הלאה.

מצד שני, רוכשי עסקים שמייחסים ליכולת הניהול שלהם ערך סובייקטיבי רב, מאמינים שאם יביאו חדשנות ודם רענן לתחום הפעילות בעזרת התשתית הותיקה של העסק, יפתיעו את השוק ויעשו חייל.

בין עסקאות המכירה האחרונים שטופלו במשרד ישנם: מכון כושר ואימונים גדול, אשכול גני ילדים פרטי, בית אבות, חברה בניה קבלנית, סופרמרקט, חנות טמבוריה ומגרש לשיווק חומרי לבניין, חברת אינטרנט בעלת נכסים דיגיטליים, מכון שמיעה, אתרים מקוונים ועוד.

כשמחפשים מקום להשקיע ולטפח עסקים, חשוב לשים דגש רב על מספר משתנים מהותיים שיכולים לסייע להשקעה שלכם להיות מניבה. אחד מהמשתנים הללו מצריך שההשקעה תהיה במיקום גיאוגרפי איכותי, שבו ישנה אוכלוסיה בעלת חתך סוציודמוגרפי איכותי עם כוח קניה טוב. המיקום צריך להיות כזה שקיימים בו תהליכי פיתוח תשתיות מתקדמות ומקורות פרנסה עבור התושבים בכדי שאוכלוסיות איכותיות יתגוררו בו ויצרו בו כלכלה איתנה.

רחובות מהווה דוגמה מצוינת לעיר אשר מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מהיר במיוחד. הביקוש לנדל"ן בעיר שבמחוז השפלה הולך וגדל כל הזמן, ובניגוד לערים אחרות באזור, כמו ראשון לציון, יבנה או נס ציונה, היא ניחנת בשטחים שאליהם עוד אפשר להתפתח ולגדול, כך שפוטנציאל הצמיחה שלה עוד לפניה. יתר על כן, הביקוש לעסקים ברחובות הולך וגדל כל הזמן, ולכן אם אתם חושבים להשקיע בהקמת או רכישת עסק באזור השפלה – עכשיו זה הזמן.

רכישה של עסק פעיל הופכת בשנים האחרונות להיות יותר ויותר פופולרית על פני הקמת עסק חדש מן היסוד, אך מצד שני עסקה עשויה להיות מלווה באתגרים ובסוגיות משפטיות מורכבות.

במהלך רכישה של עסק קיים חשוב לוודא כי אין לו חובות קודמים או בעיות משפטיות שעלולות להתגלגל אל הרוכש לאחר הרכישה. על כן, יש לבצע בדיקה מקיפה על העסק מבחינה כלכלית, עסקית ומשפטית בטרם ניגשים לשלב סגירת העסקה.

על מנת לוודא כי העסקה מתבצעת על הצד הטוב ביותר וכי לא צפויות שום בעיות שעלולות לצוץ בהמשך הדרך ולהפוך אותה ללא כדאית, ליווי צמוד של עורך דין המתמחה ברכישה של עסקים פעילים הוא הכרחי.

ישנן סוגיות רבות העולות בעסקה שכזאת שעליהן צריך לתת את הדעת, ושרק עורך דין מסחרי שמתמחה בתחום העסקי יכול לטפל ולמצוא להן פתרונות יעילים ויצירתיים. לכל עסק ולכל עסקה יש את המאפיינים המיוחדים שלה.

בין הנושאים הללו ניתן לכלול את נושא העסקת העובדים הקיימים בעסק והעברתם לרוכש, רכישת הקניין הרוחני הנלווה לו, טיפול באישורים שונים מצד הרשויות, אילו נכסים נכללים במכירה של העסק הקיים, ועוד הרבה עניינים שונים המחייבים התייחסות בטרם סגירת העסקה.

תפקיד הכרחי נוסף של עורך דין המלווה עסקת מכירת עסק הוא לתווך בין השאיפות של הצד הקונה והמוכר, שכן האינטרסים של כל אחד מהצדדים עלולים לבוא בסתירה זה עם זה, דבר העלול להוביל עד לפיצוץ העסקה.  בעזרת הליך גישור איכותי מצידו של עורך דין מומחה מטעמכם, ניתן למצוא את עמק השווה בין הצדדים, ולאפשר את הוצאתה של העסקה אל הפועל.

 

משרד עו"ד דרור הראל המתמחה בדיני מסחר ועסקים משמש ככתובת ייעודית ואיכותית לליווי יזמים ומשקיעים בכל תהליך רכישה או מכירה של עסקים.

נשמח לייעץ בטל': 08-6384080

 

יכול לעניין אתכם גם – הסכם למכירת ורכישת פעילות חברה פעילה ⇐

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן