דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין מומלץ ברחובות, למה דווקא עורך דין דרור הראל
מאת: עו"ד דרור הראל מומחה במשפט מסחרי וחוזים

עורך דין מומלץ ברחובות - אתכם לאורך כל הדרך

מחפשים אחר עורך דין מומלץ ברחובות והסביבה? זה הזמן להציג בפניכם את עו"ד דרור הראל, עורך דין ותיק המתמחה במספר תחומים, לרבות משפט אזרחי, מסחרי ודיני תאגידים ומי שבאמתחתו ניסיון לא מבוטל של 15 שנות קריירה.

לאורך השנים צבר עו"ד הראל ידע וניסיון רב בייעוץ וליווי משפטי עבור חברות מסחריות בארץ ובחו"ל, כולל הקמה של חברות בארצות הברית ושותפות במיזמים עסקיים משותפים שהפגישו בין יזמים ישראלים עם העולם הגלובלי.

לפעילות זו מתווספת הבנה כלכלית וראייה עסקית לטווח ארוך, המעניקים מענה אידיאלי עבור אנשי עסקים, יזמים ובעלי חברות גם יחד.

עבור עו"ד הראל זוהי זכות גדולה לשמש כבא כוחם של מיוצגים מכל קשת החברה הישראלית.
המשותף לכולם הינו אמון מלא בכישוריו ויכולותיו המקצועיות של עו"ד הראל, המתכתבות עם ידע רחב היקף ויכולות ליטיגציה מוכחות מול כל הערכאות המשפטיות.
קראו המלצות אודות עו"ד דרור הראל »

אז למה לבחור בעורך הדין דרור הראל?

* מקצועיות ללא עוררין – הקפדה על כל סעיף וסעיף בתיק או בחוזים בהם הוא שולט בצורה אבסולוטית, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר והפגנת בקיאות בכל רזי החקיקה והפסיקה.

* שליטה מלאה בשפה האנגלית – יתרון משמעותי המסייע בעריכת חוזים מול חברות וגופים זרים, לצד כינון הסכמים עם חברות גלובליות וקיום משאים ומתנים חובקי עולם עם בעלי עסקים וגורמים משפיעים ממדינות שונות.

* פעילות משפטית נרחבת – עו"ד הראל אמון על ניהול של פורום עורכי הדין המוערך באתר iLAW, הנחשב לפורטל עורכי הדין הגדול בישראל.

* שקיפות מול קהל הלקוחות – ערך מרכזי עליו מציב עו"ד הראל דגש עליון, לרבות קיום פגישות שוטפות עם הלקוחות לטובת יצירת אסטרטגיה משפטית מנצחת או עדכון ביחס להתקדמות סוגיות משפטיות שונות בתיק.

* יחס אישי – כל לקוח זוכה ליחס ממוקד הכולל פגישות או שיחות טלפון אחד על אחד, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה עד לתוצאה המיטבית.

* שמירה על ערכים – פעילותו של עו"ד הראל מתבצעת תוך שמירה על רמות המוסר הגבוהות ביותר ועמידה בסטנדרטים משפטיים בלתי נלאים. ערך זה הינו מרכיב מפתח המהווה חלק בלתי נפרד מעבודתו.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן