דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

הרשם לענייני ירושה, כל מה שאתם צריכים לדעת - דרור הראל ושות'
מאת: עו"ד דרור הראל מומחה במשפט מסחרי וחוזים

הרשם לענייני ירושה

הרשם לענייני ירושה הינו מוסד הכפוף לאגף האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים האמון על כלל הסוגיות הקשורות בבחינה, יישום וטיפול בצווי ירושה.
גוף סטטוטורי זה מוסמך לדון גם בבקשות התנגדות למימוש צווי קיום צוואה, ביטול צווי ירושה, בקשה למינוי מנהל עיזבון ועוד.

לשכות הרשם לענייני ירושה פרוסות במספר ערים מרכזיות בארץ, ביניהן תל-אביב, ירושלים, חיפה ובאר-שבע, כאשר כל אחת מהן אחראית לטיפול בנושאי ירושה בשטח הגיאוגרפי הסמוך אליה. לתפקיד הרשם לענייני ירושה אגב יכול להתמנות אחד מסגני האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

מלאכתן העיקרית של לשכות הרשם עוסקות בהוצאת צווי ירושה וצווי קיום צוואה, כאשר ניתן גם לערוך בהן צוואה בפני רשות על פי חוק הירושה.
כמו כן, רשאי הרשם לבצע תיקונים בצוואה, זאת במידה ומדובר בטעויות טכניות (טעויות סופר) ולא בטעות משמעותית לה השפעה על אופי ומהות הצוואה.

תפקיד נוסף בו מחזיק הרשם הינו שמירה על ארכיון הפקדת צוואות, מעין "נאמנות" בה מחזיק הרשם הכוללת מגוון רחב של צוואות מתקופות וזמנים שונים.
בד בבד, הוא עוסק גם בפרסום פומבי של הודעות על הגשת בקשות לצווי ירושה וקיום צוואה בעיתונות הכתובה.

כדאי לדעת כי במידה וקיימים סייגים או תלונות ביחס לאופן הטיפול לשכת הרשם באחד מהנושאים המתוארים המיוחסים לצו קיום צוואה או ירושה, קיימת אפשרות לערעור באמצעות הגשת בקשה מנומקת בכתב.
בקשה זו מועברת מידי הרשם לבית המשפט לענייני משפחה בתחום השיפוט בו התגורר המוריש טרם פטירתו, אשר דן בו בהרכב של שופט אחד.

לאחר מקצה שיפורים ביחס למתן ואיכות השירות, ניתן לפנות כיום ישירות אל מרכז השירות והמידע במשרד הרשם לענייני ירושה בטלפון שמספרו 2416* (מענה אנושי בימים ראשון – חמישי, בין השעות 16:00-08:00), כמו גם במייל.

עו"ד דרור הראל מתמחה בתחום הצוואות וירושות מזה 15 שנים ומייצג בתיקים רבים בתחום זה בעבור לקוחותיו. עו"ד הראל בעל היכרות מעמיקה עם כל ההליכים שמתקיימים בלשכות הרשם לענייני ירושה ומעניק טיפול מקצועי ונחוש עד להשגת היעדים הנדרשים.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן