דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5.0 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5.0 Based on 114 Reviews

עורך דין ירושה ברחובות

סכסוכי יורשים: מדוע כדאי לפנות לעורך דין

זה יכול לקרות בכל משפחה, ירושה שהתקבלה לאחר פטירתו של קרוב משפחה מולידה לא אחת אי הסכמות או מחלוקות כאלו ואחרות בין יורשיו החוקיים, בין אם מדובר בצאצאיו הביולוגיים או יורשים אחרים, אשר הוגדרו מראש בצוואה אותה כתב המנוח טרם פטירתו.

סכסוכי ירושה עשויים לנבוע מסיבות שונות, החל מטענות בנושא זהות היורשים, טענות שאופן חלוקת הרכוש בלתי הוגן או שוויוני, אי בהירות ביחס לאופן חלוקת הירושה, חילוקי דעות ביחס לפרשנות לצוואה או בטענה שיש לפסול אותה מפני שהמנוח לא היה כשיר משפטית ורפואית לנסח אותה, טענות כי חלה על המנוח השפעה בלתי הוגנת ע"י אחד הזוכים, ועד לסוגיות אחרות שעלולות להוביל להעלאת רף המתיחות והיצרים.

ככל שמתגלע סכסוך שכזה, ההמלצה היא לנסות ולפתור את המחלוקות באמצעות גורם שלישי ובלתי תלוי, כגון עורך דין שמתמחה בדיני צוואות וירושות, אשר יוכל לקיים פגישת ייעוץ וגישור בין הצדדים, לבחון את הצוואה, להסביר את המצב המשפטי ולהמליץ כיצד יהיה נכון לפעול. הניסיון להגיע לפתרון שיהיה מוסכם על כל הצדדים, הוא חשוב מאוד מפני שזו הדרך היעילה, הזולה והמהירה ביותר לחלק את הרכוש בפועל.

עורך דין סכסוכי ירושה – למה זה חשוב?

בעת הפנייה לשירותיו של עורך דין מקצועי ומיומן, בעל ניסיון מוכח בהתמודדות עם סכסוכי ירושה בין אחים, בני משפחה או גורמים אחרים, הינכם שמים את מבטחכם בידיו, בתקווה להגיע להסדר אשר יהיה מקובל עליכם.

מתפקידו של עורך הדין לבחון את הצוואה לפני ולפנים, תוך הבנה מעמיקה של פרשנות הצוואה וההשלכות החוקיות שלה. בתום שלב זה, עורך הדין ינסה להגיע לפשרה בדרכי נועם. עם זאת, במידה ומאמצים אלו יעלו על שרטון, ניתן להשתמש בשירותיו לצורך ניהול הליך משפטי הכולל ייצוג מול הערכאה המשפטית הרלוונטית.

עורך הדין דרור הראל – יושרה מקצועית וחתירה למצוינות

עו"ד דרור הראל מלווה לאורך שנים שורה של תיקי צוואות וירושות, לרבות כאלו העוסקים בסכסוכי ירושה כגון התנגדות לצוואה, אשר דורשים בקיאות בניהול הליכים והתדיינויות משפטיות מסוגים שונים, החל מחלוקה ואיזון בין היורשים וכן בעיות אחרות הנוגעות לנכסים עצמם ודורשות טיפול משפטי נקודתי.

לאור הניסיון המשמעותי שצבר עו"ד הראל בתחום, בשילוב עם יושרה מקצועית וחתירה למצוינות, השיג המשרד הישגים משפטיים משמעותיים ונצחונות בתיקים אשר הובילו את לקוחות המשרד למיצוי והגשמת זכויותיהם.
למידע נוסף וקבלת ייעוץ ראשוני מעו"ד דרור הראל, חייגו 08-6384080.

קראו גם – מדריך מקיף להבנת סדר הירושה

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן