דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין צוואות וירושות ברחובות, מומחה בתחום זה - עורך דין דרור הראל
מאת: עו"ד דרור הראל מומחה במשפט מסחרי וחוזים

עורך דין צוואות וירושות ברחובות

תחום הצוואות והירושות הנו תחום משפטי רגיש מעולם המעמד האישי ודיני המשפחה.
לתחום זה השפעה והשלכות רבות על החיים האישיים ועל המעגל הקרוב של אלו הנקלעים לנושא.
מדובר בתחום שדורש טיפול מקצועי ובקיאות משמעותית, שכן מדובר בהליכים המתייחסים לנכסים ולהון שמשפחות צברו במשך תקופות חיים שלמות ואופן העברתם לבני משפחה או קרובים אחרים הנו כמובן צריך להיות מטופל באחריות רבה.

על מנת להבטיח טיפול יעיל וממוקד בנושאים אלה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום הצוואות והירושות, לו מספר תפקידים מרכזיים.
הוא אמון ראשית כל על סיוע ללקוח בעריכת צוואה שתשקף את רצונותיו ואת רחשי ליבו, בדגש על הקפדה על ניסוח ברור ומדויק שלא ישתמע לשתי פנים, עריכת "צוואות הדדיות" הנעשות בין בני זוג וכן יכולת לתת מענה מיטבי בעת הצורך להתנגד לצו קיום צוואה או ירושה.

חשיבות עורך דין צוואות וירושות

בשל הרגישות הקיימת בעריכת צוואות ובמימושן, קיימת חשיבות עליונה לייצוג בנושאים אלה על ידי עורך דין מומחה בצוואות ובירושות, שתפקידו בין היתר, למלא את כל פרטי הבקשה, לרבות החתמת היורשים וביצוע כל הסוגיות הבירוקרטיות מול לשכת הרשם לענייני ירושה, או לחילופין בעת הצורך בהתנהלות ישירה מול הערכאות המשפטיות המוסמכות לדון בסוגיות הקשורות לעניינים אלו, קרי בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.

עורך דין הינו למעשה הגורם המומלץ ביותר לטיפול בעריכת צוואה.
ככל שבצוואה שנעשתה שלא בסיוע של גורם משפטי כגון עורך דין יתגלו פגמים, זה עשוי לשמש פתח להתגלעות מחלוקות וסכסוכים בין היורשים, מצב אותו ניתן היה למנוע מבעוד מועד.
קראו גם: קיום צוואה

בנוסף, עורך דין מייעץ בתהליך, כיצד להביא לידי ביטוי מיטבי את רצון המצווה, אם זה באמצעות מנגנון יורש אחר יורש, מינוי מנהל עיזבון, ניהול הנכסים לאחר הפטירה, התניות למיניהן לקבלת העיזבון וכיוצ"ב.
קראו על: טיפול בצו ירושה

כאשר עורך דין מטפל בעריכת צוואה, ברור שקיים סיכוי נמוך במיוחד לביצוע טעויות מהותיות במסמך הצוואה, אשר עשוי להשליך לרעה באופן משמעותי על פרשנות בית המשפט ואף במקרים מסוימים לפסול את הצוואה לאלתר.
עצם נוכחות של עורך דין כגורם מלווה לאורך התהליך עשויה להפחית מצבים אלו באופן גורף.

עו"ד דרור הראל, מומחה בניהול אסטרטגיה משפטית ובעל ניסיון של למעלה מ-15 שנות קריירה, אמון על הענקת שירות יסודי בתחום הצוואות והירושות.
אשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, תוך הקפדה על עבודה מסורה ודיסקרטית עד לתוצאה הרצויה!

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן