דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין מקרקעין בגן יבנה, עו"ד מקרקעין בגן יבנה - דרור הראל ושות'
מאת: עו"ד דרור הראל

עורך דין מקרקעין בגן יבנה

בשנים האחרונות הפכה גן יבנה לזירת נדל"ן מרתקת.
היישוב שהתאפיין באופי כפרי ומותג כ'ישוב איכות חיים', עובר בשנים האחרונות מהפך, בגין תכניות פינוי בינוי נרחבות שבמסגרתן, בפעם הראשונה, יבנו בגן יבנה שכונות בבניה רוויה.
ההיקף הרחב של הפעילות הנדל"נית ביישוב, גורר הרבה מאוד פעילות מנהלית ומשפטית כך שעו"ד נדל"ן ומקרקעין בגן יבנה הוא היום בגדר מצרך מבוקש.

קראו גם – ייעוץ משפטי בעסקאות מקרקעין

עו"ד מקרקעין בגן יבנה - יזמים ודיירים

קלחת פינוי הבינוי שעוברת על גן יבנה בימים אלו דורשת הרבה מאוד תשתית משפטית וניהול הרבה מאוד משאים ומתנים, גם יזמים שמנסים להרים פרויקטים וגם דיירים ובעלי נכסים שעומדים בפני פינוי בינוי, נדרשים לליווי משפטי צמוד של עורך דין נדל"ן ומקרקעין.

עורך דין נדל"ן ומקרקעין הוא עורך דין שמתמחה בליווי עסקאות נדל"ן, משלב בדיקת הנכס, דרך המשא ומתן הראשוני, עריכת חוזה המכר וביצוע העסקה בפועל ועד רישום הבעלות בטאבו.
בפרויקטים של פינוי בינוי העבודה של עורך דין הנדל"ן ומקרקעין עשויה להיות הרבה יותר מורכבת, כי הוא נכנס לתמונה בשלב מאוד מוקדם בו עיקר המאמץ הוא הגעה להסכמה של כל הנוגעים בדבר מחד; ומאידך עבודה מול רשויות התכנון לקידום התרי הבניה בפרויקט והתאמת התב"ע.
סוג כזה של מיומנות הוא לא משהו שכל עורך דין נדל"ן ומקרקעין בקיא בו, כי הוא דורש פריזמה רחבה יותר הכוללת הבנה במיסוי ובאספקטים טכניים רגולטוריים כמו למשל עריכה ורישום של תצ"ר ('תוכנית לצורכי רישום', שנדרשת בקידום הליכים מורכבים מול רשויות התכנון).
לכל זה צריך להוסיף את ההיכרות המקומית.
יש בישראל הרבה מאוד עורכי דין שמתמחים בנדל"ן ומקרקעין וביניהם מספר לא מבוטל של משפטנים מוכשרים שיכולים להתמודד גם עם פרויקט מורכב.
אך, יש מעט מאוד עורכי דין כאלה שגם נושמים וחיים את גן יבנה ובקיאים במדיניות של המועצה ובנבכי הפוליטיקה המקומית.

קשור ומומלץ – רישום הסכם שיתוף בטאבו

מלווה עסקאות מורכבות בגן יבנה

אחד מאותם יחידות סגולה עליהם ניתן להמליץ בלב שלם כעורך דין נדל"ן ומקרקעין בגן יבנה, הוא עורך הדין יניב בוקר הבעלים והמייסד של משרד עורכי הדין – בוקר, הראל ושות'.
המשרד מפעיל שני סניפים, אחד בתל אביב ואילו השני בעיר רחובות.
יניב בוקר שבנה לעצמו שם כעורך דין אזרחי המתמחה בנדל"ן ומקרקעין בגן יבנה והסביבה עוסק הרבה מאוד בנדל"ן ביישובי הסביבה, כולל בהוצאה לפועל של פרויקטים נדלנ"ים גדולים שדורשים התייחסות מיוחדת וליווי צמוד לעורך זמן.
בשנים האחרונות הוא ליווה לקוחות רבים (יזמים, חברות ופרטיים) בגן יבנה וזה כולל קידום וליווי של מספר פרויקטים גדולים.
ההיכרות של המשרד עם האזור ושיתוף הפעולה ההדוק שהוא מקיים עם גורמים מקצועיים מאפשר לו להעניק מעטפת שירותים משפטית כוללת בתחום הנדל"ן והמקרקעין בגן יבנה (כמו גם במקומות אחרים) ולהתגבר על מכשולים רגולטוריים ולהתמודד עם נכסים מורכבים לרישום.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן