דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – חייגו  08-6384080

facebook logoדרור הראל ושותדרור הראל ושות
5 Stars – Based on 31 User Reviews

google logoעורך דין דרור הראלעורך דין דרור הראל
5 Based on 89 Reviews

עורך דין ברחובות – דרור הראל

עורך דין מסחרי ביבנה

עורך דין מסחרי עוסק בתחומי משפט עסקי מגוונים, אשר המשותף לכולם טמון בעובדה שהם שייכים לקטגוריית המשפט המסחרי.
למעשה, עורך דין מסחרי הינו בעל הידע והכלים המקצועיים ללוות עסק או חברה, לאורך כל מחזור חייהם – החל מתהליך הקמת חברה, דרך עריכת הסכמים שונים בין השותפים, ניסוח הסכמים עם ספקים ולקוחות, מתן ייעוץ משפטי שוטף ובמקרה הצורך טיפול גם בפירוק החברה.
כמובן, שמכיוון שהתפקיד של אותו עורך דין מסחרי הוא כה חשוב ומשמעותי, חשוב לבחור את עורך הדין בצורה מושכלת ונבונה.

תחומי העיסוק של עורך דין מסחרי

עורך דין מסחרי ביבנה וככלל, אמור להחזיק בידע ובכלים לטיפול במגוון רחב של נושאים ובין היתר: ייצוג חברות, חוזים והסכמים מסוגים שונים (מסחריים ועסקיים), ליווי, סיוע ופיקוח על מכרזים, ניסוח מכתבי התראה והגשת תביעות כספיות לבית המשפט, רכישות ומיזוגים, פירוק חברות, כינוס נכסים, קניין רוחני, ליטיגציה ונושאים רבים נוספים, הקשורים לפועלם של חברות ותאגידים.
כאן חשוב לציין, תחומי העיסוק יכולים להשתנות בין עורך דין מסחרי אחד לאחר ולכן, בהליך בחירת עורך הדין, קיימת חשיבות גבוהה לברר תחילה מהם תחומי עיסוקו הפרטניים.

לבצע את הבחירה הנכונה

לעורך דין מסחרי יש תפקיד חשוב ומשמעותי, אשר בכוחו להשפיע במידה רבה על עתידה של החברה, אשר בוחרת להשתמש בשירותיו. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את אותו עורך דין מסחרי ביבנה בתבונה.
דגש על פרמטרים כמו: שנות ניסיון, המלצות, תחומי התמחות וכמובן, קביעת פגישה אישית עם אותו עורך הדין, במטרה לקבל את התמונה המלאה לגביו, יאפשרו לבצע את הבחירה הנכונה.
אם גם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מסחרי ביבנה, מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהבטיח לעצמכם את קבלת השירותים המקיפים והאיכותיים ביותר האפשריים.

מלא את הטלפון ויחזרו אליך בהקדם !

טופס פרטים ראשונים לפתיחת חברה

לצורך רישום חברה בע"מ חדשה, חובה להגיש לרשם החברות 4 שמות בסדר עדיפות יורד, לדוגמא:

ביזנס בע"מ

ביזנס גלובל בע"מ 

ביזנס גלובל 2021 בע"מ

ב.ע.ה. ביזנס גלובל 2021 בע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן